Ändrade lite i takstolsbeställningen, hade glömt bort en takstol och insåg att dom va 20 cm för låga för att matcha gamla huset... och överlycklig över att plusat på en takstol men ordinarie pris kvarstår :p
 
Köpt färg till huset, underbart när man får färg till huset, knutbrädor foder och fönster för under 2000 ;)

Snott grabbens pool, för överlevnad, sjukt varmt !

Justerat slingan för "turbo",
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
buspojken skrev:
Köpt färg till huset, underbart när man får färg till huset, knutbrädor foder och fönster för under 2000 ;)

Snott grabbens pool, för överlevnad, sjukt varmt !

Justerat slingan för "turbo",
Hm antingen har du ett väldigt litet hus eller också är det extremt billig färg. Har köpt färg för nästan 20000:- Visserligen är det även till garaget men ändå... 😃
 
Har lekt med både högtrycken och den nya grovdammsugaren idag, spolat av mossa på stödmuren med rotojeten och dammsugit altanen...det behövs nog ett annat golvmunstycke, ska försöka modda ett jag har liggandes...
Innan dess så fick sambons skogarderob lite nya extra hyllor...nu blir det att fixa i ordning grillen och lite mat. (y)
 
Mikael_L
buspojken skrev:
Köpt färg till huset, underbart när man får färg till huset, knutbrädor foder och fönster för under 2000 ;)
Slamfärg?
 
Mikael_L skrev:
Slamfärg?
Inte till foder och fönster väl, det går väl inte?

Omrösning: Har Buspojken missat en nolla :)
 
KnockOnWood skrev:
Omrösning: Har Buspojken missat en nolla :)
Japp, jag tror det. Förstår inte den blinkande smilyn annars. Om inte är nog även fönstren och fodren faluröda, men det har jag svårt att tro.
 
buspojken skrev:
Köpt färg till huset, underbart när man får färg till huset, knutbrädor foder och fönster för under 2000 ;)

Snott grabbens pool, för överlevnad, sjukt varmt !

KnockOnWood skrev:
Inte till foder och fönster väl, det går väl inte?

Omrösning: Har Buspojken missat en nolla :)

Jag röstar på solsting.... ;) ;) ;)
 
Remne skrev:
Jag röstar på solsting.... ;) ;) ;)
En färg som är ny för mig.

Är det Alcro eller Jotun :wow:
 
KnockOnWood skrev:
En färg som är ny för mig.

Är det Alcro eller Jotun :wow:
Rusta, den försvinner fort..... :cool:
 
KnockOnWood skrev:
Inte till foder och fönster väl, det går väl inte?

Omrösning: Har Buspojken missat en nolla :)
Röd slamfärg till fasaden och svart till foder? Finns ett par sådana mindre hus här i krokarna, lite lätt dystert kan tyckas. Men det går ju bevisligen. :)
 
Mikael_L
Vit slamfärg finns ju på Gysinge.
Men slamfärg till foder, knutar men framförallt vindskivor måste väl ändå vara en ganska kass ide. Den tvättas ju bort av regnet på så utsatta ställen.


Men en 3:a eller 4:a vit oljefärg borde man väl kunna hitta på Rusta,ÖoB eller byggmax för några hundringar? Då räcker 2000:- sen till 30 liter Falu röd.
 
Har inte fått solsting eller missat en nolla ;) 30 liter slamfärg, caparol fönsterfärg och caparol carat till knutar o vindskivor,
 
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Ska kanske tillägga att ja hade 3-4 liter vitfärg kvar, samt att ja fick lite rabatt ;)
 
buspojken skrev:
Ska kanske tillägga att ja hade 3-4 liter vitfärg kvar, samt att ja fick lite rabatt ;)
Köptes från baklyften på en lastbil? Utan kvitto?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.