Varit tillbaka till Mio med våra nya sängar, var så krokiga att man höll på rulla ner från sängen, dragit mina första skruv på huset ;)
 
ullberg
Panelat katthus

ImageUploadedByTapatalk1404671457.854211.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fruktansvärt smidigt att tippa huset för att kapa droppnäsa på panelen, ska jag komma ihåg tills det är dags att bygga till vårt hus!
 
  • Gilla
ekblom och 4 till
  • Laddar…
Förberett så dey går att tapetsera några våder imorron om det blir läge. Vore skönt att få gjort så jag kan borra sönder tapeten direkt ☺
 
Fasadtvätt :)
 
  • 1404673833065.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Snigla och 4 till
  • Laddar…
Andra dagen av projekt byta panel på gavelspetsar och samtidigt tilläggsisolera är nu slut. Väldigt nöjd med hur arbetet fortskridit så här långt! Hus byggt 1976, minimalt med isolering i gavelspetsarna. Nu ska Trafikverket byta en del av våra fönster och då passar vi på att göra lite till.
 
ullberg
Saknas vattbrädor på baksidan (slut på virke), lite färg och en hyresgäst, men i övrigt kan man nog säga att jag färdigställt min kattefallare
ImageUploadedByTapatalk1404680913.249218.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


(gubbskämtet var det tyvärr inte jag själv som kom på)
 
  • Gilla
palbin och 1 till
  • Laddar…
Tagit upp ett hål i källarväggen för returluften från spånsugen. Rektangulärt != kärnborr :(

Plockat upp och tillfälligt installerat en begagnad "fultvättmaskin". Ska plågas med en massa trasmattor. Håller den en tvätt av alla mattorna blir det billigare än att lämna mattorna till tvätteri.
 
ullberg skrev:
Saknas vattbrädor på baksidan (slut på virke), lite färg och en hyresgäst, men i övrigt kan man nog säga att jag färdigställt min kattefallare
[bild]

(gubbskämtet var det tyvärr inte jag själv som kom på)
Och där går kissen in??
Jag vet absolut inget om katter, men en sak har jag noterat..dom gör väl aldrig som man tänkt/er sig....
 
Några sprut med kattmynta och plantera en lavendel utanför, så kan du börja ta inträde.
 
Monterat Meec robot, 2 avklippta trådar än så länge, men nu har den snurrat nån timme utan problem ;)
 
M
Darth Peter skrev:
Några sprut med kattmynta och plantera en lavendel utanför, så kan du börja ta inträde.
Varför inte locka med en känd kattopera? http://youtu.be/gMdn0ezJxUE :screwy:
 
Fogat markstenen. Vart tar all fog vägen???
 
D09
Dragit igång rökbomben / eldningstunnan :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.