Svar 20 m per minut
Vill ha en bekymmeslös semester där gräset sköter sig självt med poolrobots hjälp
 
svar: 20 m per min

Stora gräsytor, dock ej plana, kräver sin man/kvinna för att bli fina. En robot skulle fixa de stora ytorna och jag de lite udda små vinklarna och vrårna. Då får båda arbeta efter sin förmåga och alla blir nöjda och får lagom motion
 
Hejsan.

Mitt svar på tävlingsfrågan är: 20 meter per minut

Min motivering:

Tänk vilken fantastisk glädje och lycka, att våran utemiljö få bestycka,
med en "robot-get", som fixar det tråkigaste trädgårdsarbetet jag vet!

Vänligar hälsningar / "Mange" :)
 
Mitt svar:
20 meter per minut



Hoppas kunna utöka vår fordonspark
CayRoBot fixar gräs o mark
och jag kan istället spela boule
och bara vara cool





.
 
Svar: 1. 20 meter per minut
Vore skönt att kunna sitta på trädäcket i lugn och ro och avnjuta en kall öl i sommarvärmen istället för att försöka dricka den medans jag klipper gräset.
 
Svar 20 meter per minut

Just nu måste jag ta hand om min familj och mig själv. Cancer botas inte av materia, men antagligen skulle det underlätta om vi fick lite hjälp med de praktiska sakerna i vardagen.
 
Svar: 1. 20 m/min

Vi har en jättestor gräsmatta som tar en himla tid att klippa, och grannen klagar på att våran gräsklippare låter så fruktansvärt. Så för både våran & grannsämjans skull vore det fantastiskt om vi vann!

Mvh Maria.
 
Svar: 20m Per Minut.

Med en robot från poolrobot.se kunde jag en gång för alla utmana min gräsmatta fylld av mossa, Ställningen just nu: 2-0 till mossan. Tid jag gärna hellre lägger på att utmana familjen på Kubb..

Ha D Gott / Tobias K
 
Hej!

Svar 1 20 meter per minut

Motivering.
För mig känns det väldigt viktigt att kunna klippa min gräsmatta bekvämt och miljöriktigt
 
Svar: 20 meter per minut.

Med en robotgräsklippare från poolrobot.se kan jag gödsla hur mycket som helst och få stans snyggaste gräsmatta!
 
Svar: 1. 20 meter/minut.

Förra ägarna till vårt hus har låtit tomten växa som den vill och någon kärlek har de inte givit gräsmattan. Jag har läst att en robotklippare är det bästa för gräsmattan och om vi vinner denna kan vi sprida vår tid och kärlek på att rädda buskar, träd, rabatter och allt annat som nu är helt vildvuxet.
 
Med 4-5 resdagar varje vecka vill jag komma hem och njuta av en nyklippt gräsmatta.
Med en klipphastighet på 20 meter per minut, vet jag att den är klar när jag kommer hem. :)
 
Svar 1 20 m

Åldern och hälsan tar ut sin rätt. Som pensionär är det mycket svårt att köra gräsklipparen, även om den är elektrisk. Jag måste dela upp klippningen på tre delar. En dag kan jag ta två delar, fördelat på morgon o kväll, nästa dag den tredje delen. En sådan klippare vore en dröm att äga.
Men jag vinner ju aldrig i tävlingar, så det blir nog att fortsätta med Flymo'n på 4 hjul.
 
Hej mitt svar är 1 20 meter per minut

Det skulle vara skönt med en robotgräsklippare så man fick tid över till att sitta på altanen och se när gräset blir klippt.
Tiden räcker inte till att både klippa gräset och grilla på helgerna hehe.
 
1. Det är dötrist att klippa gräs.
2. Tänkte visa grannarna vem som är kungen på gatan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.