Henke2 skrev:
Det är nog en inställning de allra flesta har också och det är säkert vettigt.
ni har nog rätt, men verkar inte finnas några original batterier att få tag på här på nätet för tillfället, både duabhuset och poolrobbot har slut på lager. Vet ni någon annan som säljer?
 
peternicklas skrev:
Jag hade inte heller hålt på att labborera med andra batteri. Köp original batteri, även med tanke på ev. garanti på övriga klipparen.
Bra konklusjon ! Som jeg skulle sagt det selv ;)
 
Jag tyckte det var värt att testa andra batterier, va många fler än jag som var nyfikna. Men nu vet vi svaret. Men nu till det stora problemet, vart fasen ska man hitta original batterier då?!? :mad:
 
Redigerat:
MagnusSt skrev:
Jag fick de i fredags, Har monterat dem, De verkar funka bra, Men det gjorde biltema från början också :)

Får se hur det fungerar, Jag återrapporterar i tråden:)
Hur har det gått för dig och dina conradbatterier?
 
JS80 skrev:
Men nu till det stora problemet, vart fasen ska man hitta original batterier då?!? :mad:
Kundtjenst Sweden
+46 451 38 1987
service@hpverktyg.se
 
Henke2 skrev:
Det är nog en inställning de allra flesta har också och det är säkert vettigt.
Och det skall komma från dig som förespråkar riktigt annorlunda LiFePo4 batterier ;)
 
JS80 skrev:
Jag tyckte det var värt att testa andra batterier, va många fler än jag som var nyfikna. Men nu vet vi svaret. Men nu till det stora problemet, vart fasen ska man hitta original batterier då?!? :mad:
Har du tittat på poolrobot.se, de har batteripacken i sortimentet men om de har några inne vet jag inte.
 
MBygga skrev:
Har du tittat på poolrobot.se, de har batteripacken i sortimentet men om de har några inne vet jag inte.
Japp har kollat, dom får in dom i augusti :(
 
Ska inom jula i Halmstad å se om dom kan få hem
 
MBygga skrev:
Och det skall komma från dig som förespråkar riktigt annorlunda LiFePo4 batterier ;)
Ja precis :) Man måste ju väva ihop vad som är möjligt och vad de flesta skulle trivas bäst med.

Som jag sagt så skulle jag aldrig i livet få för mig att använda blybatterier i någon applikation och förespråkar litium, men det är ju bara jag :) Dock så försöker jag lägga fram mitt förslag på ett tydligt och pedagogiskt sätt så att även vanligt folk förstår att jag inte bara hittar på, utan att det finns belägg för det jag säger.

Man kan ju förklara tydligt för någon hur man tilläggsisolerar ett tak, men det bästa är ju i de flesta fallen att köpa tjänsten av en firma med gott renommé ;)
 
JS80 skrev:
Ska inom jula i Halmstad å se om dom kan få hem
Spännande, du bor rätt nära mig då om du vill ha hjälp med batterifrågorna ;)
 
JS80 skrev:
Jag tyckte det var värt att testa andra batterier, va många fler än jag som var nyfikna. Men nu vet vi svaret. Men nu till det stora problemet, vart fasen ska man hitta original batterier då?!? :mad:
http://www.giz.se/batteri-till-landorid-1-p-749-c-229.aspx

Men de verkar inte heller ha i lager.
 
solvalla skrev:
[länk]

Men de verkar inte heller ha i lager.
Nej jag har kollat där med, men tack iaf!
 
Jula kunde inte fixa hem batterier
 
En öl till den som först hittar något på Tysk näthandel. Landroid är stor där.
 
  • Gilla
JS80
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.