Status
Tråden går ej att kommentera.
Nu är miimo-säsongen äntligen här :)
Lämnade in miimon på service för ett par veckor sedan och fick nyligen tillbaka den.

Ny tallrik och knivar. Verkar vara mycket bra.
Uppgraderingen vet jag inte så mycket om än.

Ang servicen har jag ingen aning om vad dom gjorde. Fick ett papper på vad det var för batterispänning och hur mycket batteri var laddat. Saker jag kunnat titta på själv.
Miimon var inte rengjord under och kontakterna var ej putsade vilket gjorde att den inte laddade. Klockan gick fel. Men 900:- ville dom ha. Något jag tänker bestrida.

Och så säger dom till mig att jag måste ha en servicestämpel för att garantin ska gälla!
Vart framgår detta!?

Jag fick för mig att det stod på pappret jag fick från honda att uppgradering skulle ske utan kostnad. Någon som kan bekräfta detta då jag tappat pappret. Helst med bild.

Och en annan sak. Vad finns det för något att serva på miimon? Motorerna är ju borstlösa.
Tycker det är lite dyrt att betala 900:- för att få felkoderna avläst. Något jag utan problem klarar av själv.
 
Hade in min på "garanti-fix" - kostade inget. Bad dock inte om service.
 
Jag bad inte heller om service men verkar "fått" det i alla fall.
 
Det som verkar vara nytt för programvaruuppdateringen är att den inte accelererar lika fort efter att den stannat eller vänt.
 
Fick du inte den uppgraderad förra gången, där har bara kommit 1 uppgradering av mjukvaran , det nya nu är tallrik, knivar och stoppbrytare . ( där är även en ny tråd , Miimo 2014 )
 
Och det är gratis
 
Lås den här tråden och fortsätt i 2014.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.