Jag blev också sugen!
Priserna är dock exkl. moms.
 
Herr_JT skrev:
Tigersåg, blå Bosch, på Ica till hyfsat pris:
[länk]
Ni tigersågs kunniga, är denna bra? Ska precis till och köpa en ny tiger
 
buspojken skrev:
Ni tigersågs kunniga, är denna bra? Ska precis till och köpa en ny tiger

Blå Bosch är väl sällan/aldrig ett dåligt köp?
 
Ingen pendling, men rätt bra pris.

Makita JR3070CT brukar vara referens på tigersåg med pendel och till bra pris.
Justnu ligger den runt en femhundring över Boschen.
 
corre skrev:
Ingen pendling, men rätt bra pris.

Makita JR3070CT brukar vara referens på tigersåg med pendel och till bra pris.
Justnu ligger den runt en femhundring över Boschen.
Finns dem för runt 2000? Länk?
Har aldrig varit nå större fan av blå Bosch, så makita värderas högre
 
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=244598

Om du kollar tysklandsimporttråden som är klistrad i denna forumsdelen så kan du få tips på siter att priskolla mot i tyskland med. Samma kontakt och spänning men ofta 10-25% billigare verktyg.
 
Se till att få pendling på tigersågen, det gör rätt stor skillnad i vissa fall när man sågar!
 
badtastex skrev:
Bobbin sander hos Rutlands, har väntat på att den skall komma i lager och nu när den kom in kör de samtidigt 70£ off.

[länk]

Vad är fraktkostnaden till Sverige?
Passar sniksliptrummor från biltema?
 
Som jag minns det så var fraktkostnaden överkomlig. Anges på deras hemsida om du lägger den i varukorgen och går till utcheckning.
Betalade betydligt mer för den för ett år sen och även då var det nåt erbjudande ...
Men men, sånt är väl livet. ;)
 
Jag beställer rätt ofta från Rutlands och frakten är 14.95£, det var den även denna gång. Blev nog ändå över 20kg så det är ett ganska bra pris.

Köpte fler rullar till den direkt men jag tror att jag har några rullar från Biltema så jag kan kolla kompatibiliteten nör jag får hem den!
 
badtastex skrev:
Bobbin sander hos Rutlands, har väntat på att den skall komma i lager och nu när den kom in kör de samtidigt 70£ off.

[länk]
Blev lite osäker på om den är för 230V...
Jag har aldrig handlat från UK tidigare men jag har för mig att det brukar finnas både 110 och 230 i UK.
Det stod att motorn var på 450W men längre ner på sidan står 230W. Jag gissar att det är felskrivning men det kanske är bäst att dra iväg ett mail att kolla innan man beställer.
 
Jag tror också att det är en felskrivning så jag chansade på det och beställde... De har väl främst 230V i uk även om det brukar finnas chans att välja normalt sett.
 
Det är gummihylsor som träs på en metallpinne och sen skruvar du i skruv med bricka uppifrån. Tror inte det du länkar till passar alls.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.