2 nylon

Tänka att få relaxa i i en "fetpojke" tillsammans med smalpojken, en nyfödd en nu till sommaren. Det hade varit en fin överraskning.
 
Svar: 2 Nylon.

En Fatboy skulle passa perfekt i mitt gamerum. Idag är det jag, en tv och ett playstation. Önskar det vore jag, en tv , ett playstation och en Fatboy! :)
 
Svar: 2 Nylon med pvc beläggning.
Som liten hade jag en gammal version av dom här, den gick sönder och det var frigolitkulor överallt. Men saknar något gått att sitta i när jag oftast brukar somna framför teven.
 
Svar: Nylon

Jag har efter 4 år äntligen rensat bort sista flyttkartongen i sovrummet. Då fick jag ett tomt hörn över, där skulle en fatboy passa perfekt. Läsa en bok eller lyssna på musik i den.
 
Svar: 2 Nylon

Praktisk, snygg och skön.

En sittmöbel som inte väger bly och som går att flytta runt i huset vore perfekt för oss.

Därför skulle jag vilja vinna en Fatboy.
 
Svar: 2 Nylon

En plats där lilla Ludwig kan sitta, för att på TV titta.
En plats för att läsa en bok, när han vill bli klok.
En plats för att leka hela havet stormar, och gömma sig under när pappa gormar.
En plats för lek och skoj, det skulle vara perfekt med en Fatboy.
 
Svar: 2. Nylon
Jag behöver en plats att gömma mig i när jag är ledsen. Fast om jag vinner en Fatboy behöver jag inte vara ledsen längre för att jag inte har någon sittplats att erbjuda min bästis när hon kommer på besök. Nej, jag kommer att vara jätteglad jämt om jag vinner en Fatboy där jag själv eller en gäst kan sitta och mysa med min lilla gosiga kattunge i knät. Och vilken prydnad det blir i den tomma hörnan i mitt rum!
 
Svar: 2 Nylon
Min balkong är så liten att jag inte får plats med en riktig, bekväm solstol. Med en fatboy skulle jag kunna njuta av solen en längre tid utan att få ont i ryggen eller rumpan.
 
Tyget på Fatboy Original är nylon. I vår familj finns både små och stora rumpor och dessa skulle stortrivas i sittsäcken Fatboy. Utöver husfolket bor här soffmonstret/storpudeln Allan som ÄÄÄLLLSSSKAR sköna sittplatser med viss utsikt, kolla själva! Visst skulle Allan platsa i sittsäcken Fatboy?
Soffmonster.jpg
 
Svar: Nylon

Båda barnen har i avlöst varandra i sjukdomar de senaste veckorna och ännu är det inte över. Det har blivit många sömnlösa nätter och långa besök på närakut och vårdcentralen vilket tar på krafterna. Utöver det har jag bredspacklat och handslipat både tak och väggar i vårt kök, matrum och hall under tiden.
Jag tycker att min rumpa är värd att sitta ner i en fatboy en liten stund...
 
Stort grattis säger vi denna veckan till Pjodden som ska få vila sina trötta muskler i en Fatboy av valfri kulör!
Och från inomhusfatboy går vi vidare till utomhusgrill. Ny tävling ligger uppe med en rejäl Landmann i potten. Ut och knäpp en grillbild:
http://www.byggahus.se/forum/tavling/233655-skicka-din-basta-grillbild-och-vinn-lyxig-gasolgrill

Motivering: Med en ständigt pågående renovering så är jag alltid sist till TV-soffan... och då är den full! Med en vinst så slipper jag sitta på golvet!
 
Oj vad roligt !!!

Nu är sommarkvällarna räddade! :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.