Svar: Nylon

Motivering: Med en ständigt pågående renovering så är jag alltid sist till TV-soffan... och då är den full! Med en vinst så slipper jag sitta på golvet!(y)
 
Svaret är 2. Nylon.

Jag ÄLSKAR fatboy och hade verkligen velat ha en på verandan som vi ska bygga nu i maj. Det hade blivit supersnyggt med en färgklick som dessutom är praktiskt att sola i.
 
Svaret är 2, nylon.

Behöver få en anledning att övertala frun att få slänga en fulrosa och sliten sackosäck. En Fatboy är ju en anledning god som någon...
 
2. Nylon
Jag bygger hus och garage, behöver sen något i det nya huset att vila mig i, en fatboy!
 
Svar: 2 nylon

Motivering: 5 dagars magsjuka efter sushi-ätande ger en "öm" rumpa. Skulle vara skönt att slippa gråta när man sitter ner...
 
2.nylon

Har precis flyttat och saknar möbler, bl.a till lillemans rum. En fatboy hade passat perfekt.

Mvh evelina
 
Svar: Nylon

Två små barn hemma hos oss skulle bli väldigt lyckliga om de fick vila sina rumpor på en maffig Fatboy! Till fredagsmyset, filmkvällen eller bara vila en stund. Hoppas på tur!
 
Svaret är 2; Nylon!

Vi håller för tillfället på att göra iordning ett rum i källaren till gillestuga i vårt lilla tegelhus på 80m^2, alla ytor behövs... En FATBOY skulle blir perfekt som flexibel sittmöbel på den lilla ytan! Kul för barnen också. :)
 
Svar: 2
Motivering: Har en utomhusvariant och den är så grym så jag vill självklart ha en inne också
 
B
Svar: 2. Nylon

80-talet ringde mig och ville ha tillbaka vår gamla sacko-säck, känns bra att blir av med den då ytskiktet är krackelerat och fult. Eftersom fredagsmyset alltid intas i ryggläge så räcker inte soffan till hela familjen och en FatBoy skulle vara kanon.
 
2- Nylon

A slim guy and a fat boy - tillsammans så snittar vi på en härlig sittupplevelse!
 
Mina två döttrar skulle älska den!
 
2 Nylon

När dagen på bygget är slut,
önskar jag en egen plats att vila ut.

Så tycker att den snygga Fatboy-säcken,
skulle vara en skön plats att placera häcken.

Men får jag ha den ifred?
Fru, barn och hund kommer slåss om den med.
 
2. Nylon

En Fatboy vore underbar att ha på den kommande semestern då man bara vill koppla av och läsa ett par böcker.
 
2. Nylon
När jag var ute och gick med min fyraåring häromdan fick han syn på en Fatboy och utbrast glatt "Titta pappa! Barbapappa!!!".
När jag förklarat att det var en stol höll jag på att inte komma därifrån... Sedan dess har han tjatat oavbrutet att vi skall köpa en barbapappa-stol... :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.