svar 2 (25cm)
Flyttade till hus förra helgen och har haft fullt upp med att packa upp men tittar ut på tomten och inser att jag snart behöver ta hand om gräsmattan. Vore kanon med en smidig maskin som hjälper mig i arbetet.
 
Svar 2: 25cm
Vi flyttar in i vårt nya hus nu till sommaren hus, och det vore kanon om jag vann detta paket. Pengarna jag "spar" på att inte behöva köpa paketet själv, kommer oavkortat gå till glasskontot!
 
Dottern med familj har flyttat från lägenhet till hus med tomt. Efter många utgifter fick de välja mellan att köpa gräsklippare eller cykel till 6-åringen, så nu har de en lycklig son och en växande gräsmatta. Jag skulle så gärna vilja ge min dotter denna gräsklippare i 30-årspresent! :)
 
Svar 2.

Motivering: Våran klippo anno 197x som jag köpte för 300kr för 5 år sedan börjar till slut se lite sliten ut. Mitt hemmagjorda handtag av en gammal ekplanka och ett beg. yxskaft har dessutom börjad visa tecken på viss materialutmattning.
 
2. 25cm.

Grästrimmer och gräsklippare är båda saker jag tänkt införskaffa till sommarn så det hade ju vatt topp en att vinna.

Glad Påsk : )
 
Ett överfyllt garage, en liten trädgård med många kanter, här skulle 3 in 1 passa in perfekt.
 
Svar: 2

Med ett hus köpt i november har vi inte hunnit klippa till på en gräsklippare och trimmer. Med en produkt som denna spar vi både tid och pengar. Så ge oss lyxen av somrar med Black & Decker!
 
F
Svar 2: 25cm


vilken pryl, precis vad jag letat efter. Har ganska stor gräsmatta på drygt 900 kvadratmeter och köpte en robotklippare till detta året. Problemen är två.... Roboten är "lite vinglig" på begränsningskabeln så den kör inte hela vägen ut vilket betyder att jag måste trimma kanterna två gånger/vecka.

Andra problemet är en mindre grässlänt på knappt 100 kvadratmeter som roboten inte alls är imponerad av och tjurigt lämnar till husse. En Black&Decker STC1820CM hade direkt löst båda mina bekymmer.
 
Svar 2.

Som nybliven husägare och småbarnsförälder är det ständigt en kamp om tid och resurser. Med en kombination av grästrimmer/klippare sparas både tid och pengar vilket ger oss en flygande start på vårt nya liv.
 
Svar 2. En sån här maskin skulle vara det ultimata på min husvagnsplats i sommar. Tänk vad avundsjuka grannar man skulle få.
 
25cm är klippbredden.

Med nytt hus och en nysådd matta är det av hög prio att införskaffa en bra klippare. Låter mycket smart med en kombinerad - tar mindre plats i förrådet.
Istället för att se på när en självgående jobbar kan man få lite träning med en från Black & Decker
 
Svaret är 2. 25 cm klippbredd.
Varför krångla till motiveringen, när det helt enkelt är så, att jag väldigt gärna skulle vilja vinna den! Behovet är stort på vår tomt och det skulle verkligen underlätta arbetet med en Black & Decker STC1820.
 
Rätt svar : 2.= 25 cm

Skulle vara så fint att kunna glida med den nere vid sjötomten när grannarna ligger och solar och tittar på :)
 
Svar: 2) 25cm

Jag skulle behöva vinna denna gräsklippare då vi förra våren flyttade in i ett hus med stor trädgård med massor av rabatter. Då hade vi inte råd att lägga pengar på någon bra gräsklippare. Därför skulle vi verkligen behöva vinna denna klippare, då den verkligen skulle vara välbehövd för att kunna hålla vår stora trädgård med alla kanter runt alla rabatter i fint skick!
 
svar 2

Ska flytta till hus efter bara bott i lägenhet. Gräsmattan i huset är idag inte välskött och jag saknar både gräsklippare och kunskap för att få den fin. Men med denna vackra maskin kan jag få en bra start på att i framtiden få en fin gräsmatta och trädgård.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.