Du är bara bitter för att du nog inte får tillstånd att anlägga en egen landningsbana på grund av dina hemliga grannar ;)
 
mexitegel skrev:
Du är bara bitter för att du nog inte får tillstånd att anlägga en egen landningsbana på grund av dina hemliga grannar ;)
Stark tramsvarning :p Det är ju fredagskväll.

Vem skulle inte vara bitter om man inte får till stånd :surprised:
 
Alltså något är fel när...

sopbilen måste köra alla gator två gånger för att kommunerna är rädda för att tvinga folk gå över vägen med sin soptunna.


alla måste ha posten 5 dagar i veckan istället för 3 eller 2.
 
mycke_nu skrev:
Lämnade för övrigt ett meddelande till SAS Marknadschef. Tror ni att ens en underhuggare ringde tillbaka?

.
Påminner mig om när jag en gång tröttnade på postens slarv och underlåtenhet att dela ut post, och skickade ett email till Ulf Dahlsten. Då hände det grejer vill jag lova. Bara någon dag senare byttes kodlåsen i samtliga hus på gatan ut mot nya. Några dagar till senare fick jag ett brev med en ursäkt och besked om att problemen nu skulle vara åtgärdade. Sedan ringde utdelningschefen för Göteborg och meddelade att om det var några mer problem kunde jag ringa henne direkt.

Varför det, tänkte jag. Nu vet jag ju vart jag ska vända mig om det ska hända något... :)

Kodlåsen tror jag dock inte det var något fel på, de funkade alltid fint för mig. Men därefter kom i alla fall posten som den skulle.
 
Nu kommer lite off topic-trams, men jag ursäktar mig med att det är fredagskväll/lördagmorgon :cool:

När man jobbar med programutveckling så är en stor del av jobbet att just hantera FEL, och ge användaren lite vägledning i hur man skall agera.

Så en gång tröttnade jag på dessa neutrala, anonyma Ja - Nej, OK - Cancel, OK - Avbryt osv.
Så jag satte ihop några olika alternativ (8 st, längre sträckte sig inte fantasin) och slumpade med en Randomize-sats vilka som skulle visas.
Ingen reaktion utom från engelsmännen. De är ju gärna lite korrekta och tillknäppta, men det här tyckte de var lite småkul i alla fall :)

Fel1-8.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
p.lundgren och 3 till
  • Laddar…
Sommartiden inte åtföljdes av sommarväder.
 
fahlis skrev:
Sommartiden inte åtföljdes av sommarväder.
Tja, +17°C i dag i Göteborg är väl bättre än de flesta sommar dagar :)
 
...man för andra dagen i rad vaknar av att kattfan spyr. Någon som vill köpa en billig katt? :|
 
Lite dragigt var det ju men shorts, solstol och kall öl påminde om försommar i alla fall :D
 
...man för andra dan i rad får bannor av nyvaken husse för att man spytt upp hårbollar på mattan, inte undra på med den maten som serveras i det här fängelset. Släpp ut mig!. Nån som vill köpa en billig husse? ;)
 
  • Gilla
Exostor och 2 till
  • Laddar…
thomasx skrev:
inte undra på med den maten som serveras i det här fängelset.
Där sa du nåt! Dom kanske ska ha mat också... :p
 
En diet på möss och småfågel brukar resultera i spybollar på äkta mattan.
 
...katten inte producerar spybollar...

En intressant sak att notera är att djur alltid väljer en äkta matta framför övrigt krafs.
 
thomasx skrev:
...man för andra dan i rad får bannor av nyvaken husse för att man spytt upp hårbollar på mattan, inte undra på med den maten som serveras i det här fängelset. Släpp ut mig!. Nån som vill köpa en billig husse? ;)
Har ni lyckats undgå denna, så:

Dagbok från fängelset
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
thomasx skrev:
...katten inte producerar spybollar...

En intressant sak att notera är att djur alltid väljer en äkta matta framför övrigt krafs.
Det gäller väl bara raskatter och hundar med stamtavla?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.