Svar: X, 11 meter.
Har en Kärcher sedan flera år tillbaka som jag använder till att rengöra altan, stenbeläggning, tvätta bilen mm. I höstas så började den låta illa och hade dåligt tryck. Så jag kan i allra högsta grad säga att vi är i stort behov av en ny högtryckstvätt av hög kvalitte.
 
M
Svar: X, 11 meter (men räckvidden är 15 meter)
Motivering: Förra sommaren skurade jag för hand halva vår vitmålade altan. Det var ingen lätt match... I år är det dags att ta tag i andra halvan. Jag önskar verkligen, verkligen att det är jag som vinner högtryckstvätten!
 
x=11m är det rätta svaret!
Då jag har problem med värk så hade denna varit drömmen att ha och kunna städa rent med både här och där!
(y)
 
Svar X 11m

Jag vore glad om jag vann den. Köpte hus för för lite mer än ett år sedan och det är mycket maskiner, apparater och verktyg att införskaffa. Någon högtryckstvätt har jag inte hunnit köpa än. Kommer komma väl till pass nu i sommar när jag ska rengöra altanen och markstenen på garageuppfarten som jag sedan skall lägga om.
 
En dröm för en stressad man - Nilfisk skulle kunna göra jobbet hos föräldrarna så mycket smidigare och enklare. Dessutom en stor hjälp när jag ska tvätta ner fasaden för ny färg för panelen. Håller verkligen tummarna.
 
Svar: x, 11 meter
Med en högtryckstvätt så kan jag ta hand om trallen på altanen, taken på hus och garage, gräsklipparen och bilarna och då framförallt tjejens bil, så slipper hon tvätta den. Vi bor längs en grusväg så behovet finns ju varje dag.
 
Svar: 11meter
Högt tryck känns tryggt.
 
11 meter. Ska bygga om en gammal ladugårdsbyggnad till bostad i vår så en rejäl högtryckstvätt står högt på önskelistan då en ordentlig rengöring behövs innan, både ut och invändigt.
 
Svar: X, 11 meter

Med nyinköpt hus så vore det praktiskt med en ny högtryckstvätt! Finns mycket som den kan användas till.
 
Svar: x
Motivering: Så att jag kan skrämma bort måsen på taket som varje år väcker mig på sommaren. Plus att min fru kommer bli förtjust när trädäcket & bilen kommer vara renast på gatan.
 
Redigerat:
Svar X.

Självklart ska den nybyggda altanen hållas ren. Då kommer denna bli en bra arbetskamrat!
 
Svar: x, 11 meter

Tak, altan, fasad, uppfart och bil räcker inte. Jag har fiskenät att tvätta också... Oj, oj, oj vad den högtryckstvätten skulle få gå...
 
Rätt svar är x 11meter

Jag skulle vilja glänsa med denna tvätt bland alla grannar som bara använder kärcher maskiner
 
Redigerat:
Svar X 11 meter

Jag känner att det vore trevligt att vinna den då både altanen och hustaket behöver sig en omgång i sommar. Det plus att jag faktiskt kan tvätta bilen lagligt hemma då vattnet inte rinner ut i något kommunalt avlopp utan ner på min egen gräsmatta. :)
 
Svar x

Vi är verkligen i behov av en högtryckstvätt. Vi bor på landet med lååång grusväg med följd att bilen alltid är lortig, när vi besiktigade bilen nyss frågade besiktningsmannen om vi bodde på en leråker och om inte för vår skull så tänk på den stackars besiktningsmannen :):)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.