Vinn kungen bland högtryckstvättar!

nilfisk.png

Nu är våren snart här med allt vad det innebär i form tvätt av hus, bilar, trädäck och utemöbler. Som tur är har Nilfisk bestämt sig för att vara med i vår veckotävling och tävla ut högtryckstvätten C120.6 - 6 PAD till en lycklig medlem hos Byggahus.se.

Tvätten är en rejäl maskin på 120 bar med 1 400 watt i motoreffekt och 6 meter slang så att du kommer fram överallt. Det ingår även alla tillbehör du behöver så att du kan tvätta bort vintern från både bilen, trädäcket, huset och möblerna.

Totalt värde: 3 040 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur högt kan Nilfisk´s nyhet Roof Cleaner spruta vatten?


1. 9 meter
X. 11 meter
2. 15 meter

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 28 mars.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Nilfisk. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Nilfisk för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Eva på Västkusten och 9 till
  • Laddar…
Svar: X, 11 meter (15m med teleskopsröret)

Motivering: Med tre vita bilar, ett mossigt tak, möglig fasad och en solkig veranda är jag i stort behov av en högtryckstvätt!
 
Svar. X, 11 meter

Jag och min sambo har precis köpt ett riktigt renoveringsobjekt till hus och behöver lägga pengar på att göra om badrum och kök, tyvärr blir fasaden och och trädäcken lidande av detta och ekonomin att byta ut de finns inte i år, de är rejält smutsiga och en rejäl tvätt av det skulle sitta perfekt till sommaren då vi planerar en grillfest för att fira husköpet :)
 
Svar X -> 11m

Eftersom jag förväntar mig högtryck både vädermässigt och arbetsmässigt i sommar behöver jag nog svalkas ibland.
Bättre redskap än den här får man leta efter :cool:

//Jante
 
X
Med 50m2 altan brevid en stor tall krävs det rejäla insatser varje vår för att få bort det gröna beläggningen.
 
Svar: X, 11m

Min gamla lågpristvätt har gått sönder. Jag ska bara skaffa kvalite från och nu. Inga fler korta, stela slangar och högljudda maskiner.
 
Svar: X 11m

Då jag inte har någon skulle de vara intressant o få testa en
 
Svar: x

Motivering:
Ska förhoppningsvis bygga garage i sommar som alla pengar kommer att gå till. Vinner jag så blir detta första och under lång tid enda "garageinventarie"! Så den kommer i alla fall att få bo fint hos oss!
 
Svar: X

Motivering: Den gamla tvätten förs sönder i vinter och för att slippa skrubba alten för hand skulle denna passa mig som fisken i vattnet.
 
Svar: 11 meter

Jag borde INTE vinna.
Motivering: För kort slang, 6 meter räcker inte ens runt en liten bil.
För klen för det mesta.
 
  • Gilla
swejocke
  • Laddar…
Svar X 11 meter
Min motivering är rent humanitär. Jag har byggt 120 kvm veranda och har ingen högtryckstvätt. Håller den för det ska jag blogga om användandet:)
 
Svar= X

Motivering

Pga att det tidigare blåa högtryckssprutan som införskaffades inte höll måttet, och med en stor altan och många skitiga bilar så behövs en maskin av hög kvalité och bra kvalitativa funktionen.
 
Svar: X, 11 meter.

Flyttade in i hus förra sommaren. Den sommaren gick till att måla. Nu är det dags för det utvändiga, mossa på plattorna och tak och alger på huset är några användningsområden för denna högtryckstvätt!
 
Svar: X

Behoven är många men sätten är få. För att tvätta rent krävs en spruta som bär färgen blå!
 
Svar: X ,11 meter

Vi är ett ungt par på 23 resp 21 år som just köpt ett torp med stort behov av kärlek, taket på alla byggnader är mossigt och altanen mer grön än träfärgad! Då jag nyligen köpte Nilfisk's allrent och sanitetsrengöring som var över förväntan så hoppas jag även att denna högtryckstvätt kan "trolla" bort all smuts och göra så fler än vi ser potentialen i det gamla, men ack så eftersatta hus.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.