Carboti skrev:
" Fastigheten börjar vara i behov av en uppfräschning."

[länk]
Haha, det där huset är ju i mitt bostadsområde!

Hjälpte min son i somras med reklamutdelning där, och det jag alltid retade mig på var brevlådan, som är mitt inne bland snåriga buskar och grenar. Syns inte så mycket på vinterbilden, men märktes och kändes mycket väl på sommaren.... Gräset har nog inte klippts de senaste seklet....
Varje gång brukade vi prata om bl.a. det där huset då det verkade halvt öde, trots att det bodde nån där.
Kul att se hur det såg ut inne i det. Snyggt golv i ena sovrummet, haha! :D

(Snett bakom det där huset finns ett RIKTIGT fallfärdigt och kusligt ruckel som också någon bor i. Tror att det är nån stackars utländsk studenttjej som hyrt det. Synd att dessa hus inte är underhållna då det är ett relativt dyrt och fint område i övrigt. )
 
  • Gilla
Octavianus
  • Laddar…
B
magda136 skrev:
Enligt mäklaren är det här "topprenoverat". Det är lite annorlunda standard i Kisa, eller..?

[länk]
Topprenoverat, nja... Dock ganska imponerad att mäklaren fick med samma moln i alla väderstreck...
 
  • Gilla
Plutus och 3 till
  • Laddar…
breakman skrev:
Topprenoverat, nja... Dock ganska imponerad att mäklaren fick med samma moln i alla väderstreck...
Måste säga att du har öga för detaljer :)
 
breakman skrev:
Topprenoverat, nja... Dock ganska imponerad att mäklaren fick med samma moln i alla väderstreck...
Haha!
 
"Mäklarhimmel", en gammal klassiker.
 
  • Gilla
Workingclasshero
  • Laddar…
För att va molnklart är det väldigt få skuggor på utebilderna. Now I know why....

Men det är väl snarare så att Kisa är världens centrum. Vilket innebär att söder=norr=väster=öster. Eller?
 
  • Gilla
tompaah7503
  • Laddar…
Raceman skrev:
En liten lya på Strandvägen kanske skulle passa? :)
[länk]
Jag gillar inte vitt och modernt, men det där var riktigt snyggt. Men vilken chock när jag kom ner till badrummet/toaletten!
 
Håller med, blir lätt tråkigt med vitt och modernt. Men det mörka golvet och tyngden i möblerna mötte upp det vita snyggt fick in liv i rummen.
 
Undrar hur dom har räknat area? Är det 198 m² inkl snedtaksytorna så försvinner en hel del kvadrat som blir svåra att använda för en längre person.

Badkaret ser ju t.ex svårutnyttjat för en längre person......
 
Akahigi
roli skrev:
Undrar hur dom har räknat area? Är det 198 m² inkl snedtaksytorna så försvinner en hel del kvadrat som blir svåra att använda för en längre person.

Badkaret ser ju t.ex svårutnyttjat för en längre person......
Med den adressen kunde jag tänka mig att huka mig lite för att kliva ner i badet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.