Skenorna va slut nu med ja annars finns dem i en av dem första raderna till höger på baksidan av elverktygen.
Men du har ju bauhaus nära till hands och dem har både en 800mm för 249 sen en på 1400mm för 349.
Dem fanns i en av dem första raderna till vänster har jag för mig :)
 
Tackar. Då blir det köp av sänksåg på jula imorgon.

Hur vet jag vilken sorts skena jag ska köpa på Bauhaus?
 
reactor skrev:
Tackar. Då blir det köp av sänksåg på jula imorgon.

Hur vet jag vilken sorts skena jag ska köpa på Bauhaus?
De som heter Scheppach på Bauhaus är samma skenor.
 
Ok tack, visste inte att dom hade scheppach på Bauhaus
 
Tänk på att det finns nog två olika modeller en med en styrkant sen finns det en med två kanter jag tror du ska ha den med en kant.
 
Tog en lov in på Jula i Södertälje på väg upp till S-holm i kväll. Dom hade en cementblandare (dubbelvisp) för 199 riksdaler.

Prissättningen verkar vara lite olika beroende på var man handlar.....men det är inte lönt att ni åker för jag tog den sista (y), det var nog mer lite "bra att ha" för jag har ju redan en bra.
Men va fan en till kan inte skada, för hur var det nu ?? Den som har flest maskiner när han dör vinner eller....
 
  • Gilla
Tobbe87
  • Laddar…
Det blev en sänksåg på Jula i Kalmar. Dom hade havla reapriset nu. Så 250 spänn. Köpte skenor på Jula,
Sänksågen på Jula i Kalmar är flyttad till reatorget i hörnet där dom hade kläderna förut.

Köpte även en stanley kofot för 75 kr. Halva reapriset där också.

Och så ett tips, när jag var på Bauhaus så såg jag att dom har utförsäljning av diverse maskiner. Bland annat brukblandare.
 
Den där cementblandaren har jag fast en visps varianten.Den är verkligen SUPER BRA.
Den har blandat allt till en tvättstuga,2 badrum och en hel del bruk för andra gjutningar och är fortfarande felfri!
 
Det blev en sänksåg på Jula i Kalmar. Dom hade havla reapriset nu. Så 250 spänn. Köpte skenor på Jula,
Sänksågen på Jula i Kalmar är flyttad till reatorget i hörnet där dom hade kläderna förut.

Köpte även en stanley kofot för 75 kr. Halva reapriset där också.

Och så ett tips, när jag var på Bauhaus så såg jag att dom har utförsäljning av diverse maskiner. Bland annat brukblandare.


Köpte skenor på Bauhaus ska det vara.
 
Anna1984 skrev:
Någon som vet vart den där blandaren finns i Stockholm?
Var på Jula kungens kurva, men dom hade varken blandaren eller någon rea överhuvudtaget? Har funderat på att köpa en sån ett tag och kan man få det för 99 kr alt till 75% rabatt så vore jag grymt glad.
Det stämmer säkert att den köptes för det men någon i butiken måste ju ha skrivit fel.
 
Jag svängde inom Jula jägersro i Malmö och "lyxade" med ännu en Betongvisp!! Fick tyvärr betala 249kr istället för 99.50kr denna gången, men det överlever jag nog :)
Jag köpte förresten den sista om någon undrar!

Alla ni som har fyndat en sådan maskin kan passa på att köpa ett set med extra vispar för endast 37:50kr !!!!
skamligt billigt, men man måste påminna personalen att de är utgånde så att man får 75% rabatt.

Tools make me happy ! (y)
 
  • Gilla
torbeno
  • Laddar…
Försökte det på Jula i Sundsvall Montören. Tyvärr ville de inte sätta ner priset en krona, kvar på 998 för blandaren. Blev iaf en sänksåg.
 
Två visp blandaren fanns i Kungens kurva kl 18.20 idag. Men igår betalade jag 199 i Södertälje och Kungens kurva kostar den 300 kronor. Det fanns 6 stycken kvar.
 
Sturme skrev:
Försökte det på Jula i Sundsvall Montören. Tyvärr ville de inte sätta ner priset en krona, kvar på 998 för blandaren. Blev iaf en sänksåg.
Alla utgående artiklar skall reas ut fick jag höra idag, först 50% sedan halva rea priset alltså 75% på ordinarie.
Det verkar som att de olika varuhusen får bristfällig info från ledningen.

Köpte en ny bilstereo på jula för 2 månader sedan, fick erbjudandet från Jula club, men när jag kom till varuhuset envisades dem med att det inte var kampanj på den stereon.
Tills jag visade dem cluberbjudandet på deras egen dator!!
Billigt blev det till slut!
 
Montören skrev:
Alla utgående artiklar skall reas ut fick jag höra idag, först 50% sedan halva rea priset alltså 75% på ordinarie.
Det verkar som att de olika varuhusen får bristfällig info från ledningen.

Köpte en ny bilstereo på jula för 2 månader sedan, fick erbjudandet från Jula club, men när jag kom till varuhuset envisades dem med att det inte var kampanj på den stereon.
Tills jag visade dem cluberbjudandet på deras egen dator!!
Billigt blev det till slut!
Hörde med dem igen men allt de sa var att det var upp till varje varuhus att besluta om extra rabatter, fanns ingen kampanj på blandaren. Vilket var synd, hade gärna tagit en till i alla fall halva priset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.