Har tokshoppat på julas rea, idag fick det bli jula i Halmstad, där inköptes en Meec tools sänksåg för 249 kr, köpte även Meec tools färg och cementblandare för 99.50kr (ord 995kr) http://www.jula.se/farg-och-cementblandare-1-35kw-009012
Vet att det är lite tabu på den här sidan att föreslå annat än Festool, men dessa maskiner fungerar faktiskt mycket bättre än jag tidigare har trott.
Missa inte jula´s slutrea!!
 
ullberg
Montören skrev:
Vet att det är lite tabu på den här sidan att föreslå annat än Festool...
Strunt! Här ska givetvis alla tips tas upp, ett "enkelt" verktyg till nästan inga pengar är minst lika mycket fynd som ett "fint" till bara ganska mycket pengar.

Menar du att du köpte blandaren för under hundringen? Det verkar ju helt sjukt billigt om den faktiskt snurrar...
 
Redigerat:
Montören skrev:
Har tokshoppat på julas rea, idag fick det bli jula i Halmstad, där inköptes en Meec tools sänksåg för 249 kr, köpte även Meec tools färg och cementblandare för 99.50kr (ord 995kr) [länk]
Vet att det är lite tabu på den här sidan att föreslå annat än Festool, men dessa maskiner fungerar faktiskt mycket bättre än jag tidigare har trott.
Missa inte jula´s slutrea!!
Gäller rean bara i Halmstad? På deras hemsida står det fortfarande 995 kr.
 
ullberg skrev:
Strunt! Här ska givetvis alla tips tas upp, ett "enkelt" verktyg till nästan inga pengar är minst lika mycket fynd som ett "fint" till bara ganska mycket pengar.

Menar du att du köpte blandaren för under hundringen? Det verkar ju helt sjukt billigt om den faktiskt snurrar...
Blandarn funkar kanon, har blandat 25kg kakelfix idag och det funkade kanon.
hastigheten är dessutom steglös, så den funkar nog till det mesta!
Skönt att slippa dra ut cementblandarn när man ska blanda mindre mängder.
Hittar du nån i Stockholm så köp den direkt!
 
Anna1984 skrev:
Gäller rean bara i Halmstad? På deras hemsida står det fortfarande 995 kr.
Julas rea gäller i alla butiker, men efter att har besökt de flesta butikerna i Skåne så har jag märkt att det skiljer lite mellan butikerna!
Sänksågen jag köpte idag kostar enligt internet 599kr i Halmstad, men på plats är det ju halva rea priset.
Åk och kolla.
 
Oj, hoppas att det finns något kvar bara. När började rean?
 
Vet inte när rean började men vad jag har förstått så slutar den i nästa vecka då den nya katalogen kommer
 
Montören skrev:
Har tokshoppat på julas rea, idag fick det bli jula i Halmstad, där inköptes en Meec tools sänksåg för 249 kr, köpte även Meec tools färg och cementblandare för 99.50kr (ord 995kr) [länk]
Vet att det är lite tabu på den här sidan att föreslå annat än Festool, men dessa maskiner fungerar faktiskt mycket bättre än jag tidigare har trott.
Missa inte jula´s slutrea!!
För de pengarna spelar det ingen roll om den inte heter Festool! ;)

Köpte ett munstycke till MAPP-gas brännaren för 99kr på rean i Arnige. Samma kostar 399 på rea i Häggvik så det verkar skilja mycket mellan varuhusen.
 
Ahlsell tar 2495kr för en Makita BDF456RFE med TRE stycken 3Ah batterier i en makpaclåda..(Makitas motsvarighet till L-boxx)
Nu är ju inte Ahlsell avsett för privatpersoner som vill ha en Makita...men för dom som kan....:)



Edit: sidan 4 i bladet
 
Remne skrev:
Ahlsell tar 2495kr för en Makita BDF456RFE med TRE stycken 3Ah batterier i en makpaclåda..(Makitas motsvarighet till L-boxx)
Nu är ju inte Ahlsell avsett för privatpersoner som vill ha en Makita...men för dom som kan....:)



Edit: sidan 4 i bladet
Innan någon springer benen helt av sig: +moms.
 
Robert-san01 skrev:
Innan någon springer benen helt av sig: +moms.
Helt rätt.....tog det för givet eftersom det va Ahlsell.......:surprised:
 
Var på Jula i Gävle idag, minsta sänksågen kosta 599, modellen större 999, fanns dock ett AEG 10,8 kit för strax över tusenlappen som såg intressant ut
 
Var inne på Jula Kungens Kurva idag. Dom hade inte en enda nedsatt vara förutom dem de annonserar om på hemsidan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.