995 är väl standardpris på dem, de har extradyrtpris mellan kampanjerna =)

Jag har också en hemma.
 
  • Gilla
danielandersson och 2 till
  • Laddar…
13th Marine skrev:
995 är väl standardpris på dem, de har extradyrtpris mellan kampanjerna =)

Jag har också en hemma.
Jo typ standardpris hos Icamaxi, Jula, Harald-nyborg osv. Kvalitén är väl sådär.... dock smidigt att ha allt samlat i en väska.

EDIT: Hade lagt in ett fynd men det var slut överallt... Här har ni en kapselmaskin (kaffe) för 199:- istället :)
http://www.elgiganten.se/product/he...BLACKC/dolce-gusto-piccolo-kapselmaskin-svart

Finns det förresten en mer generell fyndtråd? Jag menar ifall man vill tipsa om annat än just verktyg.
 
Nja, det finns en mindre sats som brukar säljas för runt tusenlappen.
Men visst ibland går denna att köpa till detta pris. Men långt ifrån alltid.
Det spelar ju ingen större roll, men vill man ha en rätt komplett sats så är der ju ett bra pris.
Jag har en massa verktyg utan ordning, men denna är bra att ta med när man inte orkar leta verktyg.
 
Jag skulle definiera en kaffemaskin som ett verktyg, det är verktyget som ens får en att jobba om dagen =)
 
screamin-daemon skrev:
..
Finns det förresten en mer generell fyndtråd? Jag menar ifall man vill tipsa om annat än just verktyg.
Begreppet verktyg kan väl definitivt stretchas till en maskin som brygger kaffe:)
 
För de som ändå hade tänkt köpa något från Jula, så är det 10% på allt den 25-26e (medlemmar - gratis).
 
elpaco skrev:
För de som ändå hade tänkt köpa något från Jula, så är det 10% på allt den 25-26e (medlemmar - gratis).
Är det gratis att handla för medlemmar? Sorry kunde inte låta bli...;)
 
Dubbla poäng dessutom.
 
elpaco skrev:
För de som ändå hade tänkt köpa något från Jula, så är det 10% på allt den 25-26e (medlemmar - gratis).
Blir nog en ny plåtsax(likadan som jag hade tidigare) och ett par tvingar:)
 
nightveil skrev:
Cheapy säljer Bosch PTS 10T för 3195:- just nu.

[länk]

Hur är sågklingan som följer med maskinen?
Sågklingan som är en kombinationsklinga fungerar helt okej. Skall du klyva många reglar så är en riktig klyvklinga mer lämplig även om den medföljande fungerar.
 
scxjhg skrev:
Jula säljer ut sina små Sänksåg

[länk]

I Lund det är halv rea pris nu, så bara 250 kr, det var kanske åtta st tidigare ikväll, men ingen styrskenan kvar
250:- är löjligt billigt, då skulle även jag köpt en, men jag tänker inte åka till Lund för detta.
 
Dremel Multi-Max MM20 (Multimaster-verktyg) för 679:- inkl. lite tillbehör och väska hos Harald-Nyborg Närmaste ligger på 999:- (Conrad.se)

Slänger även in ett icke-vertygsrelaterat tips:
Perfect effects 8 (Lightroom bildbehandling alternativ) för 0:- kronor. Ligger normalt på 99$ Gäller t.o.m den 28/1http://www.ononesoftware.com/landing/pe8offer/
 
  • Gilla
Schlbuditz och 1 till
  • Laddar…
Festool T15 3 set & C15 3 set för 3250:- på Verktygsboden i Borås.
Jag tog en T15 igår och efter det fanns bara en av varje kvar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.