frav skrev:
Är det någon form av utgåendeprodukt/utförsäljning iom att det kommit 14,4v 2.0Ah & 4.0Ah batterier?
[länk]
[länk]
Nej, inte pga olika batterikapacitet iaf, har funnits med en uppsjö av batterier.
 
puda skrev:
Var det inte 18v förra året på maxi för samma pris?
Jo, 18v då, för 1599:-
Vissa hade tur och fick med L-boxx, de flesta fick L-boxx inlägget bara.
 
Hmm, blå Bosch eller en gul? ImageUploadedByByggahus.se1387140970.961087.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ompalompa skrev:
Hmm, blå Bosch eller en gul?[bild]
En av var!!
:D
 
FredrikR skrev:
Jo, 18v då, för 1599:-
Vissa hade tur och fick med L-boxx, de flesta fick L-boxx inlägget bara.
Fast 18V som såldes förra året var den klenare varianten med 10mm chuck. Minns inte namnet i huvudet nu.
 
iSnobben skrev:
Fast 18V som såldes förra året var den klenare varianten med 10mm chuck. Minns inte namnet i huvudet nu.
Japp, GSR 18-2-LI hette den. :)
 
Möjligtvis till en inflyttningspresent till en som köpt sin första lägenhet utan större renoveringsbehov.
 
Stefan N skrev:
Möjligtvis till en inflyttningspresent till en som köpt sin första lägenhet utan större renoveringsbehov.
Jo, det är ju tänkt som julklapp.
Min gissning är att 299 är ett ok (inte mer) pris. 529 är ett åt h''''e för högt pris.
 
nimhed skrev:
Kanske mer är fråga än ett tips (eller både och, beroende på svar)
Är detta något att ha?
[länk]
Jag skulle säga nej. Bitsskruvmejslar är rena fanskapet, oftast vingliga, man tappar bort bitsen osv. Hammaren ser rätt meh ut och "vattenpasset" är ett skämt. Det som rent faktisk kan duga är måttbandet, kniven och evt. lådan.
 
Jag börjar också luta åt det hållet.
 
Helt OK till tex en student som flyttar in i sitt studentrum.
 
Nja.... inte om han/hon vill sätta upp något i våg eller lod då vattenpasset inte är mycket att hänga i granen. Möjligen som en första verktygssats till ett barn.

Men då skulle det varit halva reapriset, 529:- är det inte värt knappt 299:- heller.....
 
roli skrev:
Nja.... inte om han/hon vill sätta upp något i våg eller lod då vattenpasset inte är mycket att hänga i granen. Möjligen som en första verktygssats till ett barn.

Men då skulle det varit halva reapriset, 529:- är det inte värt knappt 299:- heller.....
Men om man hänger det i granen, så lär man väl i alla fall ha ett lod...

Jag har ingen erfarenhet av dessa verktyg, men jag anser att den hammaren kan inte vara sämre än att inte ha någon hammare. Det samma gäller väl rimligen alla de andra verktygen. Utom möjligen vattenpasset då, där ögonmåttet kanske ger bättre resultat. Att ge dom till någon som nyss skaffat eget boende och är helt utan verktyg kan inte vara helt fel. Och lådan kan ju vara ett bra ställe att förvara verktyg man skaffat när man tröttnat på pryttlarna från Stanley.
 
Mikael_L
Jag sneglade och funderade faktiskt några sekunder på den där Stanley-lådan.
Jag har en tid gått i tankarna att köpa en lagom stor verktygslåda och inreda den med en lite lagom grunduppsättning verktyg och sen ha snabbt tillgänglig inne i huset för småfix samt för barnen att låna.

Sen tyckte jag faktiskt att passet är intressant, om det är tillräckligt bra så är det en bra partner för att sätta uttag/strömbrytare rakt samt små lådor och annat smått.
Samt att det ryms smidigt i arbetskläderna.

Men sen kändes det inte så intressant, så det är nog bättre att jag istället fokuserar på att finna lådan med perfekt storlek och finesser. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.