60 Nm

Den gamla B&D dragaren jag har är gamla farfars och effekten är något sämre än min 3årige son. En ny DeWalt hade ökad effektiviteten i bygget och gjort frun mycket nöjd!
 
Svar: Alt 1 (60 Nm)
Min första skruvdragare gick sönder första gången jag skruvade in en skruv.
Min andra skruvdragare slutade det inbyggda batteriet att ladda efter 1 månads användning.
Den jag har nu fick jag som 3:e person ärva av en snickare då den var trasig.
Suttit ensam och blåst och skruvat i den och nu funkar den :) ..... tills igår :(
Nån som vill kasta på mej nån begagnad gammal dragare som jag kan laga eller kan jag t.o.m vara värd en ny DeWalt?
 
1) 60 Nm. Om jag vinner skänker jag bort min makita till en behövande svåger:)
 
60Nm

Jag vill vinna en DeWalt
Har aldrig vunnit något ballt
Men en sådan vill jag ha
Den verkar faktiskt ganska bra
 
Tjena!

Svaret är 60nm

Tidigare aldrig haft behov av konto men då jag i veckan köpte min första egna bostad (bostadsrätt) och dessutom såg denna tävling så varför inte.

Min motivering är att jag, idag i verktygs väg äger en makita 4,8V skruvdragare och ett par skruvmejslar. Skulle vara underbart med en riktigt maskin som man faktiskt kan renovera lägenheten med. (Som självklart kommer dokumenteras här efter all inspiration jag snott från er)

Mvh Niklas
 
Svar:60Nm

Bygger nu en maskinhall och ska nu börja gipsa väggar och tak. Vore kul att testa skruvdragaren ordentligt då jag aldrig provat Dewalt-maskiner tidigare. Det måste ju gå fortare än en gammal Makita.
 
Svar:60nm.
Jag är en ny medlem på sidan som tillsammans med min sambo precis nu är i husköpartagen. Vi är inte så händiga men ivrig att lära! Så denna skruvdragare skulle vara den bästa och nödvändigaste julklappen för oss på väldigt länge :)
 
Svar: 60 Nm

Jag ska vinna för att jag saknar skruvdragare. Och tv-kanaler. Skulle montera ny parabol på huset. Hade lite otur. Från stegen föll parabolen åt ena hållet (fick märklig form och satellithuvudet gick åt skogen) och skruvdragaren åt andra, ned i full vattentunna. Jag har två barn utan barnkanaler och julklappar vill de ha. Inga pengar till ny parabol eller skruvdragare. Hjälp!
 
Svar #1 60nm Den skulle passa mig perfekt då jag ska sätta upp hyllor på gipsväggar i 2 förråd och behöver både borra och skruva, varav det ena saknar tillgång till el. Har läst om den dragaren i veckan och såg tävligen nu av en slump, va lägligt för min del.
 
60 Nm såklart!

Min skruvdragare säger bara BRUUUUOooommmm....*host*...*rassel*... *RIP*... när jag försöker använda den.

Jag vill ha en som säger WROOOOMM!!!

//D
 
1) 60 Nm

Jag har bara en skröplig gammal Bosch och behöver verkligen byta upp mig, men skulle aldrig unna mig en proffsmaskin.
 
Jag ska ge bort den till grannen så att jag får ha min egen maskin i fred.
 
60 nm.

Efter att ha kommit halvvägs genom en omfattande renovering av vårt hus där jag har haft rollen som hantverkare och där min fru tagit ansvaret för layout, färgval, materialval etc. så har vi identifierat ett problem. Hennes roll gör det lätt att se hur det ska se ut, själva målet, men kanske inte alltid att vägen dit inte är spikrak och enkel utan kantad av en del problem. Därför håller jag på att samla ihop en julklappssäck med rosa/lila arbetskläder, lite handverktyg, en verktygsväska och annat smått och gott som behövs vid enklare moment i renoveringen. Allt detta för att göra henne mer intresserad av, och involverad i renoveringens olika praktiska moment.

Pricken över i'et skulle vara en egen skruvdragare som ingen annan (jag) får leka med utan en som hon själv får råda över och som skulle göra hennes verktygsuppsättning mer eller mindre komplett.
 
Svar: 1 60Nm

Billighetsmärken kan vara bra.
men de håller inte för slit och släp varje dag.
efter 1500timmars renovering är nu mina tre bara skrot.
Ge mig en som inte får nog.
Jag önskar en skruvdragare som inte dör.
En DeWalt går som den bör!
 
Svar: 60nm


Motivering: Jag och min sambo letar flitigt efter ett hus och det kommer att bli ett hus med visst renoveringsbehov. Eftersom vi inte vill hamna i arga snickarn så är det väll bäst att låta henne hjälpa till, så vad vore mer perfekt än att ge henne en riktigt schysst borr/skruvdragare i present för att visa min uppmuntran :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.