B
Svar: 60mm

Var jul brukar frugan få en grej i julklapp som jag egentligen vill ha och det är alltid något elektriskt.
Av någon anledning har jag inte handlar enligt denna princip i år och julklappsinköpen är klara.

En monsterskruvdragare som denna DeWalt skulle bli en all-time-high och jag kommer vika mig dubbel av skratt när jag ser hennes min när paketet blivit öppnat.
 
Svar: Alt 1: 60 Nm

Det är jobbigt med dåliga prylar, reklamen lovar stort men sen mär jobbet ska göras funkar de inte:

En snickare i Stockholm sta'
tyckte verktygen inte var bra.
"Här får jobbet stå still
men jag vet vad jag vill:
De e bara DeWalt jag vill ha!"
 
Svar: 60 Nm

Perfekt julklapp till mig själv, mycket som skall byggas i vår :)
 
Svar: 60 Nm

Varför vill jag vinna? För att ge min dotter ett rum hon alltid velat ha och ge mina barn ett hem de och jag ska trivas i. Bor i ett hus med (snart ex) maken som vägrat att renovera (tapetsera och måla om) huset och dotters rum. Drog själv igång några renoveringsprojekt med utan något intresse från hans sida gav jag till slut upp. Ansökte om skillsmässa, överlät huset på honom och hittade ett hus med renoveringsbehov som jag flyttar till om några veckor. Det är mycket som måste göras och det är många saker som måste införskaffas, och trots den redan ansträngda ekonomin blir det första projektet som jag kommer att starta vara att ge min dotter det rummet hon vill ha och med DeWalt kommer jag ett steg närmare att uppfylla detta.
 
1. 60Nm


Jag och min fru och våran treåriga dotter bor för tillfället i en 2á på 60 m2. Trångt!
Vi har skrivit kontrakt på ett hus och flyttar i slutet på Feb. Jag studerade fram till för 3 veckor sedan och är nu arbetslös. En skruvdragare skulle underlätta flytten och följande renovering något helt oerhört både praktiskt och ekonomiskt.
Ett eget rum till min dotter och en trägård att leka i är dom primära anledningen till hus köp.
Jag behöver en DeWalt skruvdragare helt enkelt, men ekonomin tillåter inte.

Hook me up :D
 
60nm
Har aldrig ägt en riktig dragare, jag brukar vrida ner effekten på borrmaskinen...
Michael
 
Svar: 60Nm
Jag skulle verkligen uppskatta en DEWALT skruvdragare för jag har precis köpt ett hus och behöver en hel del verktyg för en del reparationer. Det blir en bra början för att komplettera och köpa resten av mina verktyg från DEWALT sortiment.
 
1. 60Nm

Har länge funderat på att byta ut vissa verktyg och skruvdragaren är en av dom som behöver bytas.
Just DeWalt är en favorit och skulle va riktigt skoj att vinna den här.

God Jul
 
Om du vill skruva exempel på huset och ha allting kvar .Gäller det att en riktig skruvdragare ha..
Slipp onödiga konsekvenser titta på DeWalt och utnjyttja Toolabs proffscenter.
.


God JUl & Gott nytt År

Seffrin
 
Svar 60nm

En skruvdragare skulle vara en perfekt julklapp till från barnen till deras farfar. Han har ända sem vi var små byggt och renoverat och nu när det finns barnbarn hjälper han alltid till med vad som än behövs göras. En skruvdragare skulle vara ett fint sätt för barnbarnen att visa hur uppskattad han är för det han gör
 
Batteriet på min Einhellmaskin har lagt av. Maskinen är död.
Men jag var missnöjd med den redan när batteriet fungerade.
Nu vill jag ha riktiga grejer, sådant som proffsen använder.
Det kan jag vara värd efter att ha använt amatörgrejer i alla år.
 
M
2. 80 Nm

Jag behöver inte denna dewalt
skruvar inte mycket nu när det är kallt
har en hitachi som klarar borr-arbetet
därför har jag svarat fel medvetet
 
  • Gilla
possum77
  • Laddar…
1. 60Nm
Har precis köpt ett hus och ska till att börja renovera och denna DeWalt skulle ge mig mycket bra förutsättningar till ett väl utfört jobb!
 
1 60Nm
Ska bygga ett schysst förråd i vår/sommar, då behöver min fru en bra skruvdragare så att vi kan hjälpas åt!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.