Svar 60 Nm
Jag håller på att renovera huset och min gamla DeWalt håller på att ge upp, kanske inte så konstigt efter alla år.
 
60 Nm

Jag har just bytt tak och precis lagom så tröttnade min gamla Bosch... Så behöver nytt inför fönsterbyte och montering av nytt kök efter julhelgen. En perfekt julklapp!
 
Svaret är 60 Nm

Jag håller på att bygga om min morfars gamla snickeri till ett boende i mitt fritidshus, Skulle verkligen behöva ett riktigt verktyg istället för min gamla skil-dragare som har alldeles för dålig kapacitet.
UmeEva
 
1) 60nm
2) Självklart behöver jag en ny eftersom min gamla black&decker börjar att ge upp och håller inte batteritid alls.
 
Svar: 1) 60 Nm. Vinner jag åker denna med ut till vårt sommarställe i Gryts Skärgård - Där finns ingen ström... förutom Sol-panelerna och en växelriktare. Perfekt med en stark 18V'are - En DeWalt tål ALLT, även en miljö med lite SALT ;-)
 
Svaret är:
1. 60 Nm
Jag har stugprojekt uppe i Jukkasjärvi som fortsätter när ishotellet smält ner och det blir lite varmare och ljusare dagar. Mycket vägg och golvpanel, som jag tänkt skruva dit. Skulle verkligen sitta bra med en så råstark skruvdragare. Även för borrning - 38mm i trä - det låter mumma! Lätt att borra för el-rören så småningom! Skulle göra projektet ännu lite njutbarare ;-)
 
Svar 1 60nm!
Den jag har nu är gammal och dålig.
Klen, slö och inte alls tålig.
Hur skall detta gå, när jag till våren skall skruva?
Jag kommer slita mitt hår och skjuta efter en duva.
Låt mig vinna denna Dewalt, och slippa ladda i timmarna dryga.
Ja då kan jag jobba på, och låta den arma duvan flyga!

GOD JUL MINA VÄNNER:)
 
Svar: 60 nm

För ett år sedan lånade jag ut min gröna bosch skruvdragare till pappa. Den har inte riktigt hittat hem därifrån än och jag misstänker att vilken dag som helst så kommer en flyttanmälan från skruvdragaren. Så just nu är jag skruvdragarlös, denna skulle fylla mina behov på ett väldigt bra sätt.
 
1. 60nm

jag och min familj får tillträde till vårat nya hus den 20 dec och ska då börja inreda hella huset själva och då skulle det vara skoj med en riktig skruvdragare .
 
Svar: Alternativ 1, dvs 60 Nm.

Lucianattens stjärnor ligger djupt i himlavalvet och glimmar.
Varför går det inte att skruva för hand i cederträ? Vi har försökt i flera timmar.


Hål i väggen skulle vi också behöva göra med en borrmaskin den rätta,
men i vår verktygslåda finns ingenting i närheten av detta.


Ett verktyg som vi önskar, och som klarar detta allt,
är en borrmaskin och skruvdragare från DeWalt.
 
60Nm
är kvinna på 60 + och tycker det är jätteroligt med snickarjobb. Min man har inte detta intresse. Genom åren har jag fixat det jag kunnat men saknar ofta bra verktyg. Vore kul att få hjälp med det. Kvinnor kan (också)!
 
Svaret på frågan är 60nm

Tänkte ge bort en dewalt till brorsan som kan allt. Han kan ju inte inte använda en m@@@@a då han ska flasha sina moves på en byggarblogg!
 
Svar 60 Nm (= Newtonmeter, inte nm=nanometer...)

Jag behöver en fin skruvdragare/borrmaskin! Det finns alltid nåt att bita i, jag menar skruva i. Har svurit lite för många gånger över billiga maskiner som inte orkar och går sönder.
 
Svar 60 nm
Har aldrig ägt en och skulle behöva en nu när jag skall renovera. Så slipper jag gå o låna en hela tiden
 
60 Nm

När jag nu vinden ska inreda,
familjen mera plats kan få
Barnen får slut på sin leda
för Dewalten kan VI lita på!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.