En Wera Zyklop 8100 SA2 1/4" spärrnyckelsats hade suttit fint. Ja, och så lite järn från Veritas ;)
 
MathiasS skrev:
Jag önskar mig en tidsmaskin, för tid är det jag har minst av.


[bild]
Den va ju till salu.... $800 (The Big Bang Theory)....;)
 
MaxPax skrev:
[bild]

Den ska du ju ta på Annandagen, då smakar den himmelskt.....:beer:
 
iSnobben skrev:
Regelsökare = stark magnet kostar inte många kronor och jag har inte missat någon regel än 
Magnet + träregel = oförstående....:x
 
Remne skrev:
Magnet + träregel = oförstående....:x
Skruv/spik som sitter i regeln
 
  • Gilla
danielandersson och 1 till
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Skruv/spik som sitter i regeln

:banghead:

självklart.....
 
  • Gilla
Enk Projektet
  • Laddar…
FredrikR skrev:
Själv önskar jag mig Lego.. :)
#42009 för att vara mer exakt, får pappa bygga får barnen ärva den sen.
Trodde inte jag ville ha lego, men man är ju nyfiken.

http://www.youtube.com/watch?v=0PxBnuQpIfo

Man blir ju såklart sugen... :p
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Legospåret..
drill_final2.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Beställde min julkapp för ett par dagar sedan:

1 st Senco Fusion F-16 Dyckertpistol :)
17500 st dyckert i 5 olika längder :surprised:
 
Tror ju inte på tomten så jag får köpa till mig själv....

Blir mest delar till bilprojektet men i verktygsväg så vill jag ha en kombinerad smärgel/bandputs.....
 
J
stemor skrev:
Hej!
Brukar alltid önska mig verktyg i julklapp men har lite svårt att komma på något bra i år..

Normalklappen ligger väl på 200-500kr runt om i släkten.. Då är det inte lönt att önska sig en sänksåg. :)

Borr
Bits
Sågblad
Tänger
Skruvmejslar
Fasta nycklar
Skjutmått

Men vad finns det mera för kul i denna prisklass??

Kom igen nu, jag är väl knappast ensam här med en lista bestående av verktyg till tomten ;)
Jag har nästan samma önskelista =) Jag tänkte nog beställa lite julklappar till mig själv faktiskt ! Det finns ju mycket bra julreor nu, så det gäller att passa på. Hade tänkt tipsa om en hemsida som har bra rabatt på allt nu i december men man får ju inte länka här har jag lärt mig. Så ni får leta runt =)
 
JohannesT skrev:
Jag har nästan samma önskelista =) Jag tänkte nog beställa lite julklappar till mig själv faktiskt ! Det finns ju mycket bra julreor nu, så det gäller att passa på. Hade tänkt tipsa om en hemsida som har bra rabatt på allt nu i december men man får ju inte länka här har jag lärt mig. Så ni får leta runt =)
Välkommen till forumet!

Visst får du väl länka till en sida med bra piser? Om du inte själv har koppling till sidan vill säga.

Om tipslänkning är förbjuden är vi nog många som skulle vara bannade...:(
 
J
Stefan Bengtsson skrev:
Välkommen till forumet!

Visst får du väl länka till en sida med bra piser? Om du inte själv har koppling till sidan vill säga.

Om tipslänkning är förbjuden är vi nog många som skulle vara bannade...:(
Tack så mycket! Jag har varit medlem tidigare, läser mest men kommenterar sällan. Men när jag väl gjorde det så länkade jag till ett byggvaruhus och då blev jag omedelbart bannad tyvärr. Enda kopplingen jag hade var att jag hade beställt varor från den sidan! Tråkigt men det kanske behövs så att det inte förs en massa smygreklam, men det borde finnas något bättre system för det. Känns ju som att bli utslängd från sin favoritkrog. Menmen, klandrar ingen. Kanske jag skrev det för reklamigt vad vet jag. Men det borde man ju inte behöva tänka på heller.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.