corre skrev:
Jag bad en bön och skickade bud till Sikö, blev med Kemppi Super Kempak strax innan jul. Det var den gladaste verktygsöveraskningen jag fick.
Avis!!
 
En extra skena till sänksågen, 1100mm med tillhörande skarvstycke, satt fint. Bra för de lite kortare snitten. Frågan är om man behöver en ännu kortare också?
 
peternicklas
gockemannen skrev:
Då tomten inte hade med sig några verktygsrelaterade paket så ordnade jag det själv med denna
[bild]

Råkade även ramla ned en C12 milwaukee dragare i korgen när jag var på affären ;) hoppsan då... :surprised:
Vet du vad den heter, Wera satsen?
 
Julklappen fick man köpa själv.
8936231895070.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
peternicklas skrev:
vet du vad den heter, wera satsen?
tc1 625:-
 
wanegardh skrev:
Julklappen fick man köpa själv.
Det brukar vara så!
Min julklapp enligt ovan kommer imorgon. UPS står för tomten.
Ingen överraskning, men man vet vad man får iaf så man lär inte bli missnöjd :)
 
Jag fick bland annat en portabel laddbar arbetsstrålkastare med ledljus, mycket praktisk. :)

Jag köpte några fler åt mig själv också, tex:
825a_12.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kanske inget verktyg direkt men ett fordon iaf.

Och en ny robotdammsugare eftersom min förra begick självmord den 23:e. :confused:
 
skalman1 skrev:
Jag köpte några fler åt mig själv också, tex:
[bild]
Kanske inget verktyg direkt men ett fordon iaf.

:
Vad har du där? Ngt med ventillyftare att göra kanske?
 
peternicklas skrev:
Vet du vad den heter, Wera satsen?
Tool check, finns på swedol för endast 499:- känns mycket bra!

//gm
 
peternicklas
gockemannen skrev:
Tool check, finns på swedol för endast 499:- känns mycket bra!

//gm
Tack för tipset, köps en i eftermiddag. Håll på att göra en beställning där den kostade 625:- + frakt.
 
Larsa skrev:
Vad har du där? Ngt med ventillyftare att göra kanske?
Japp, nya vipparmar till en gammal cheva motor.
 
Tomten kom med en Ångtvätt Nilfisk-Alto Steamtec 5IH som jag kompletterar till mitt uthyrningssortiment!
Ska bli spännande och testa vad en sådan kan göra för underverk på bl.a fogarna i duschen och fläckarna på sätena i min bil efter hundens drägglande.
 
skalman1 skrev:
Och en ny robotdammsugare eftersom min förra begick självmord den 23:e. :confused:
Hoppade han från ett stup?
 
Alfredo skrev:
Hoppade han från ett stup?
Han tröttnade på att alltid städa upp efter andra så han körde upp genom en skortstenskanal och hoppade från skorstenen.
Jag försökte ge hans batteri elchocker men han var förlorad.
 
phl skrev:
6m låter långt, däremot är den nya Talmetern sjukt fin. Förkastade den först som modernt tjafs i tron om att Hultafors bara förbilligat originalet. Icke!
Jag har både en gammal och en ny 3m Talmeter och trodde själv likadant. Kändes som en lättnad när dom faktiskt förbättrat den när Hultafors köpte upp den. Trodde att 6m Talmeter hade försvunnit i och med uppköpet. Man ser dom inte i affärerna i alla fall. Ska försöka få tag på den (och en 2m).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.