Mina julklappar är ute och åker med tomtarna från DHL, får väl se om dom kommer innan jul:)
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
ceson skrev:
Mina julklappar är ute och åker med tomtarna från DHL, får väl se om dom kommer innan jul:)
Jobbar alla tomtarna på Posten? ;)
 
Önska sig kan man ju alltid. :)

25726_8f9a83b08cfcf8bd6d5b8bbf2aa078bf.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Önskat och redan
 
phl skrev:
Jobbar alla tomtarna på Posten? ;)
Menade givetvis "jobbar INTE alla tomtar på Posten". Tog lite eggen av mitt eget försök att vara lustig ...
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
phl skrev:
Menade givetvis "jobbar INTE alla tomtar på Posten". Tog lite eggen av mitt eget försök att vara lustig ...
Menade du inte "Är inte alla som jobbar på posten tomtar?"? :D
 
Alfredo skrev:
Menade du inte "Är inte alla som jobbar på posten tomtar?"? :D
Vi som har sett MIB vet ju att alla som jobbar på posten är utomjordingar. :cool:
 
skalman1 skrev:
[bild]
Kan inte någon fråga vad detta är så att jag slipper skämmas. :surprised:
 
  • Gilla
jac
  • Laddar…
ullberg
Ett engelskt hjul skulle jag gissa på, används för att forma plåt, typiskt till bilar.

/U

EDIT: delen längst till höger då, resten är väl andra former av metallbearbetningsmaskiner
 
ullberg skrev:
Ett engelskt hjul skulle jag gissa på, används för att forma plåt, typiskt till bilar.
Tack, det verkar stämma. Jag gissade på någon form av plåtbearbetning men trodde det var till något "mer specifikt".
 
Har redan handlat 2 spikpistoler, en betongspårfräs och en ny motorsåg senaste månaden så den där Festool sänksågen får man väl önska sig/ köpa efter jul.. :confused:
 
skalman1 skrev:
:beer: [länk]
Vad använder man "mackapären" i mitten till??? den som ser ut som PacMan.....
Plåtbearbetning i mina ögon är 2st.... :cool:
sg_12series.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Remne skrev:
Vad använder man "mackapären" i mitten till??? den som ser ut som PacMan.....
Plåtbearbetning i mina ögon är 2st.... :cool:
[bild]
Är inte Pac-man en falsare?
 
Remne skrev:
:banghead:

självklart.....
Hehe jag kanske skulle ha varit lite tydligare. Ville själv ha en regeldetektor men har läst så jäkla mycket skit om dessa. Det var då jag hittade magnettipset och de tiorna den kostade mig har jag aldrig ångrat. Sen ska man väl ta som vana att kolla uppåt och neråt på väggen från den första skruven man hittar så att man ser att det finns fler i samma linje.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.