"Från H, Nyborg säljs samma såg för 2.999:-. ord. pris 3.499:- "

jag kan inte hitta detta pris hos dem. Var har du hittat det?
 
Fein vilket pris fick du på DW707 när du beställde?
 
Fein skrev:
"Från H, Nyborg säljs samma såg för 2.999:-. ord. pris 3.499:- "

jag kan inte hitta detta pris hos dem. Var har du hittat det?
Det står i senaste reklambladet...
 
Jag hittade den för 3399:- hos verktygsboden

Jag tittar på deras reklamblad på nätet och där finns den inte med. Men kanske nåt annat som delas ut i låddan? :-/
 
Kan ju va så att de inte uppdaterat hemsidan ännu... Fick bladet i lådan idag... Den är på framsidan... Har nu vart inne på deras sida... Det är inte samma blad på nätet som irl..
 
;)
 
  • Reklam1.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Var hos Harald idag, för inköp, sågen fanns där för 2.999:- i Löddeköpinge.
Han är cool, den där Harald.
Var även hor Beijers. och plockade till mig ett erbjudande från dem, hammare Bacho, fogsvans och vinkelhake i alu= 199:- ;D
Dom såg väldigt sura ut när jag nämnde att Harald sålde sågen en tusing billigare >:(
men det dröjer väl endast några dagar, så hittar vi den billigare hos någon annan ;)
 
Jag var sugen på att handla den, men jag har ju en, men den är grå (ELU) :-[
Jag vill också ha en gul ::)
 
Ni som bor där både Bauhaus och Harald Nyborg finns borde passa på att utnyttja Bauhaus prisgaranti. Med den får ni ytterligare 12% rabatt på DW707:an hos Bauhaus, dvs 360:- rabatt på HN:s pris, vilket ger ett pris på 2640:- vilket är riktigt billigt. Kravet är dock att ett HN-varuhus finns inom en radie av 10 mil från ditt Bauhaus-varuhus, samt att det inte rör sig om ett begränsat antal hos HN.
 
Det var ett bra tips ;D, tänkte jag inte på. Varuhusen ligger upp till varann i Malmö och Löddeköpinge, undrar just vad Bauhaus giller det här ;D  Det kan även vara så att Harald inte har någon på lager att sälja, jag kollade inte detta idag, såg bara att det fanns en i butiken med prislappen på, då känns det nog extra tungt för Bauhaus.
 
Blir litta sugen på att köpa mig mig lite lycka.
Men vad kan man ha en 707:a till, fixar den finlir som tex trekantslister och golvsocklar?
Eller är det en grovis för att kapa till lockpanel m.m

Det jag vill veta är om jag kan slänga ut min manuella geringssåg om jag köper en 707:a
 
Desmodromic skrev:
Blir litta sugen på att köpa mig mig lite lycka.
Men vad kan man ha en 707:a till, fixar den finlir som tex trekantslister och golvsocklar?
Eller är det en grovis för att kapa till lockpanel m.m

Det jag vill veta är om jag kan slänga ut min manuella geringssåg om jag köper en 707:a
Självklart kan du använda den till finlir, den är liten och smidig ch därför lättanvänd till denna typ av jobb. Precisionen är absolut inga fel på, är kapaciteten som är 707:ans svaga sida, något som du inte mäker när du skall ha den till lister.
Hur snittet blir beror ju mycket på klingan och DeWalt-klingan som följer med håller relativt hög kvalitet.
 
Desmodromic skrev:
Blir litta sugen på att köpa mig mig lite lycka.
Men vad kan man ha en 707:a till, fixar den finlir som tex trekantslister och golvsocklar?
Eller är det en grovis för att kapa till lockpanel m.m

Det jag vill veta är om jag kan slänga ut min manuella geringssåg om jag köper en 707:a
Ja, du kan kasta ut den manuella!
707:an funkar även till lockpanel och reglar.
 
Är inte 707:an rätt omodern? Borde man inte satsa på något modernare med teleskop?
 
Desmodromic skrev:
Är inte 707:an rätt omodern? Borde man inte satsa på något modernare med teleskop?
707:an har teleskopfunktion som ger den en sågkapacitet på 270mm bredd.

Sen om den är modern eller omodern är väl en annan fråga, visst bygger den på elus urgammla såg, men enligt många så är detta tiderns bästa kap & gersåg så varför ändra på ett vinnande koncept?!
707:an täcker ing många hemmafxares behov och är relativt billig för en hemmafixare som kapar lite lister och panel men då den använder den vill den ha precision. 707:an är väl nästan den billigaste "proffssågen" på marknaden....och då prislappen nu är nere på ~3000kr så får man mycket såg för pengarna
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.