Frågan är var alla sidokrafter tar vägen?
I praktiken blir det nog ett runt hål.
 
cust3000 skrev:
Frågan är var alla sidokrafter tar vägen?
I praktiken blir det nog ett runt hål.
Ja en "riktig" film skulle vara kul att se.
 
  • Gilla
erik_n och 1 till
  • Laddar…
Det står så otroligt stilla hemma just nu... Sjukdomar avlöser varandra och leveranser som aldrig verkar komma fram... Just nu har jag och frugan åkt på halsfluss, yngsta dottern har vattkoppor och leveransen av restnoterade spotlight är i skrivande stund 63 dagar försenad...... tänkte dammsuga källaren ikväll, det summerar ganska väl denna veckas byggande :confused:
 
Skönt att höra att du äntligen håller samma takt som oss andra :)
 
jeppeknaster skrev:
Skönt att höra att du äntligen håller samma takt som oss andra :)
haha ja så kan man se det också... själv är jag dock inte jätteroad :thumbdown:
 
Så, äntligen är samtliga downlight-armaturer levererade. Det dryga är att jag bara hittade armaturer för 12v GU5,3. Så nu är dessa konverterade till G10 230V. Lite bök, men ändå värt besväret med tanke på resultatet!!

ImageUploadedByByggahus.se1380144555.201778.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Krya på er!
Du ska se, du jobbar snart ikapp din frånvaro i alla projekt (y)
MVH Sandra
 
Snigla skrev:
Krya på er!
Du ska se, du jobbar snart ikapp din frånvaro i alla projekt (y)
MVH Sandra
Tack!!
 
Så, nu sitter samtliga spottar på plats i taket! Nu väntar jag bara på 40st dimbara 7w led som borde komma nästa vecka.

ImageUploadedByByggahus.se1380405424.402109.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByByggahus.se1380405434.803258.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fick dit toadörren idag också. Imorgon ska 3 dörrar till på plats, sen ska det städas. Om 1 vecka kommer alla prylar tillbaka från magasineringen...
 
erik_n skrev:
Så, nu sitter samtliga spottar på plats i taket! Nu väntar jag bara på 40st dimbara 7w led som borde komma nästa vecka.

[bild]
[bild]

Fick dit toadörren idag också. Imorgon ska 3 dörrar till på plats, sen ska det städas. Om 1 vecka kommer alla prylar tillbaka från magasineringen...
Blev bara 2 dörrar gjort idag. Åkte å köpte ökenråttor med dottern istället... Så nu ska jag tydligen bygga en stor glasbur till dessa små gynnare :)
 
Pappa hänger upp spottar i taket. Pappa hänger upp spottar i taket. Pappa hänger upp spottar i taket.
Pappa hänger å spottar i taket...

:)
 
  • Gilla
Enk Projektet och 1 till
  • Laddar…
Raceman skrev:
Pappa hänger upp spottar i taket. Pappa hänger upp spottar i taket. Pappa hänger upp spottar i taket.
Pappa hänger å spottar i taket...

:)
Öppet mål ;) haha
 
Ganska trött, blir nog inge mer bygg på ett par dagar. Byggt detta på 2 dagar, det får räcka!
ImageUploadedByByggahus.se1380738298.134189.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
erik_n skrev:
Ganska trött, blir nog inge mer bygg på ett par dagar. Byggt detta på 2 dagar, det får räcka!
[bild]
Bara att ta med sig detta hem, när utställningen/mässan är färdigt då. Färgen matchar ju redan..........
 
roli skrev:
Bara att ta med sig detta hem, när utställningen/mässan är färdigt då. Färgen matchar ju redan..........
Att jag inte tänkt på det tidigare.... ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.