Mattias_Jo1 skrev:
I morgon byter jag blåbrallor mot badbrallor å drar dit palmerna bor!
Målade nyss sista omgången i trappen. Från furu och orange heltäckningsmatta till vit med inbyggda led ljus. :)
Du får ju inte dra till Bahamas utan att först lägga upp bilder på ljusen. :eek:
 
Raceman skrev:
Du får ju inte dra till Bahamas utan att först lägga upp bilder på ljusen. :eek:
du har blandat ihop grejjer mu. jag har inte gjort ett skit åt min trapp.... jag är packad och har inte packat ännu... fan... dags att stänga av datorn å sluta dricka vin... hej påre racegubbe!
 
Med din fart på bygget så menar nog Raceman bilder på dina gjutna lampor där de sitter färdigmonterade.....:rolleyes:
 
roli skrev:
Med din fart på bygget så menar nog Raceman bilder på dina gjutna lampor där de sitter färdigmonterade.....:rolleyes:
ImageUploadedByByggahus.se1374700517.469159.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Semester... Dom ligger och vilar...
 
Mattias_Jo1 skrev:
Vad är det för fel på dig. ;-) tur man inte är granne. Har redan en liknande granne som dig....pang pang pang...klart !!!
Tror jag lider av en släng alfabet... Sitta still är stressigt som fan, funkar inte för mig...
 
roli skrev:
Med din fart på bygget så menar nog Raceman bilder på dina gjutna lampor där de sitter färdigmonterade.....:rolleyes:
Just så. :)

"Färdigmålat med inbyggda ljus" tolkade jag som att de gjutna armaturerna var på plats. :)
Men nu har vi ju bildbevis på att de också ligger och vilar.

:)
 
Har haft det sämre...

ImageUploadedByByggahus.se1375011159.007345.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Oj, ser jäkligt skönt ut! Skönt att komma bort från hemmets måsten ett tag. Vart är ni?
 
erik_n skrev:
Har haft det sämre...
Ser härligt ut, fast snart får du säkert någon ide' om hur baren kan byggas om till en smartare lösning.

;)
 
simpa81 skrev:
Oj, ser jäkligt skönt ut! Skönt att komma bort från hemmets måsten ett tag. Vart är ni?
Vi är strax norr om Rom typ, focene heter stället. Italien alltså...
 
Raceman skrev:
Ser härligt ut, fast snart får du säkert någon ide' om hur baren kan byggas om till en smartare lösning.

;)
Haha absolut!
 
Belysning i tvättstugan på plats. Provisoriskt med halogen i väntan på LED...

ImageUploadedByByggahus.se1375822983.335850.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByByggahus.se1375822993.584753.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

ImageUploadedByByggahus.se1375823002.334925.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Insåg just att det är väldigt jobbigt med 4-kantiga spottar. Har 23 hål kvar att såga upp... Såg i gips över huvudet är inte en favorit!
 
Multicutter är suveränt för att såga fyrkantiga hål i gips!
 
Dr Fozz skrev:
Multicutter är suveränt för att såga fyrkantiga hål i gips!
Jo jag gjorde det första hålet med Feinsågen men det va mest jobbigt. Resten av hålen gör jag med min en liten handsåg, gips-sticksåg tror jag det kallas. Den har en vass knivspets som man slår in genom gipset, sen är det bara att såga på. Går både snabbare och dammar mindre än med Feinsågen. Men det är lika trist ändå...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.