Svar: 2

Jag och min fru helt enkelt hatar att puttsa fönster!!!
 
Svar: 2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Jag skulle vilja vinna denna fönsterputsrobot till mina svärföräldrar. De har precis byggt färdigt sin inglasade uteplats och nu ser vi att det är mycket höga glasdörrar att putsa. Det skulle vara en optimal produkt för dom då de slipper klättra för att få fönstrena rena. Om den funkar bra så kommer självklart inskaffa vi en hem till oss oxå.
 
Fråga: Hur lyckas roboten hålla sig fast på rutan?
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Motivera varför just du borde vinna

Städning = motion?
Smart kombination?
Mervärde att städa
om jag kilon kränger
när svampen svänger,
gubben får tillbaka sin bräda.
Om jag roboten InDream får tinga
kan vi i stället i skogen springa!
 
Svar: 2

Med två små barn på 21 och 7 månader är inte fönsterputsning det som står högst på prio-listan. Men jösses, vad barnhänder kan smutsa ner fönster. Jag behöver hjälp, jag behöver en robot!
 
Svar nummer 2.

Min motivering är att jag har en sådan här.

IMG_8136.jpg

'Nuff saif.
 
Rätt svar: 2

För att jag bor på fantastiska västkusten där det regnar och blåser in skit på rutorna hela tiden.

Västkusten må vara fantasiskt på sommaren men på hösten, med 4 grader och vågrätt regn är det inte lika roligt längre.

Låt mig få flina vädergudarna rätt i ansiktet.
 
Svar: 2 med vacuum
Detta är verkligen en önskevinst. Jag har nio höga utåtgående fönster på andra våningen som jag absolut inte kan eller vågar putsa själv eftersom jag är 1,55 m lång/kort. Dessutom har jag en inglasad balkong. Glas från golv till tak, 11 löpmeter vilket ju ger 22 meter eftersom glaset har två sidor. Det skulle vara trevligt att ha fina välputsade fönster till min födelsedag i juli.
 
Svar 2

Har två katter som gör pussmärken HELA tiden på våra fönster. Maken förstår inte att man inte ska öppna altandörren genom att putta den med handen mot fönsterrutan och döttrarna är gärna med sina kladdiga händer lite överallt på alla fönster. Ja ni hör ju hur jag har det, fönsterputs hela tiden. Denna skulle verkligen underlätta för mig och göra att jag slipper irritera mig över detta hela tiden.
 
Svar 2

Motivering:
När smidighet och minsta ansträngning är idealet
Är Indream WR 201 det bästa valet
Jag kan pimpla vin istället för att putsa fönster
-börjar ni ana ett mönster?
 
Svar nr 2.
Måste ha den till min samling utav robotar. + tycker all form utav stängning är urtråkigt...
Har, Robothund, Robotdammsugare, Robotgräsklippare, RobotRCbil osv..
 
Svar: 2
Vi älskar gamla 6-rutefönster och har många sådana i vårt hus (x6 antal rutor). För att nå upp och putsa dem måste man använda stege och jag har inte tillräckligt många händer för att hålla alla attiraljer jag behöver plus en för att hålla fast mig själv i stegen. Nu är det så att jag är en riktig olycksfågel. Under det senaste året har jag trillat ner genom en källarlucka och brutit fyra revben, snubblat ner i ett djupt hål i gatan och brutit höger ankel samt trillat baklänges i en rulltrappa på Kastrup och blivit mörbultad över hela kroppen och fått blodvite på armarna och i ansiktet. Som ni förstår är det med livet som insats som jag putsar fönster hemma. Snälla, rädda mitt liv och låt mig vinna er magiska robotputsare!
 
Svar: 2

Här i centrala göteborg blir våra fönster smutsiga på nolltid.
Vi känner oss maktlösa, så en robot hade varit succé här!
 
Svar 2

Bytte fönster för ett antal år sen,
trodde vi tänkte på allt - MEN
ej öppningsbara, stora och 3m upp var inte smart-
för jag har ju höjdskräck såklart.....
Smutsiga fönster är inte roligt,
och de blir ännu skitigare när det är soligt :(
 
rätt svar är nummer 2.

jag vill vinna denna eminenta robot för att jag helt enkelt avskyr att putsa fönster! vi har bott i vårt hus i 8 år och det är ett fönster som ALDRIG har blivit putsat. de övriga putsar jag när de ser för hemska ut.
när vi hade ett kopplat fönster med tre bågar fick min man för sig att putsa fönstret. han började med det i mitten. när han var färdig så var ljuset i rummet helt annorlunda. det var LJUST och inte halvdassigt som tidigare.
med en robot som putsar rutorna hade jag sluppit skämmas över fönsterna och det hade varit ganska gött att få ligga i soffan och titta på när någon annan jobbar för en gångs skull.. =)
 
Svar: 2

Ett gammalt hus med många utåtgående fönster,
resulterar i oputsade rutor med rastermönster.
Har räknat till inte mindre än 110 rutor,
som ingen vill putsa ens för mutor.
Så vinna denna fantastiska robot,
hade varit en riktig jackpot.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.