Svar 2:

I had a dream last night,

that the sun was shining and the sky was blue,
give me an Indream and make my dream come true.
 
Svar 2: Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum
En dröm skulle bli sann. Jag har stora problem med smärtor i axlarna och kan inte pusta fönstren.
Får lov att betala fönsterputsningen varje år för dyra pengar. Vi bor i villa med många fönster. Det skulle vara underbart att slippa den kostnaden och istället lägga pengarna på härliga saker till barnen. Tack på förhand !
 
Svar 2:
De ger oss en underbar utsikt,de släpper in ljus i vårt hus,
de är fyra i rad,
bara ett av dom öppnas och då utåt,
de ligger på sju meters höjd,
de är i akut behov av putsning,
VI behöver definitivt en fönsterputsarrobots hjälpande hand!
 
Svar: 2!
Åh nu måste jag verkligen vinna, putsade fönstrena hemma senast, det tog 6 timmars hårt slit, och det är kladdigt och ränder kvar. Jag vet att jag måste göra om allting för det ser riktigt illa ut. Frugan tycker att vi ska ta in en som fixar det, men det borde man ju klara av själv, kan tyckas. Men uppenbarligen inte... så snälla hjälp en stackars klantig karl att bevisa för frun att jag visst kan putsa fönster! :D
 
(y)

2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Att jag var så dum att jag började googla efter svaret istället för att se vad alla andra i forumet hade svarat bevisar bara att jag gör det svårast möjliga, Alltid.
Kanske är dags att få lite enkelhet i form av pustade fönster
 
Svar: 2
En blek familjs motiveting varför vi ska vinna:
Nu vi knappt kan titta ut,
sist vi såg ljus var 1997 vid årets slut.
Putsa fönster är det värsta man kan göra,
jag lovade då: nästa gång måste det vara en robot som får köra.
INGET har hänt sen 97, inte förrän nu!!
Jag tror att det är denna sak jag väntat på,
håller tummarna för att vinna så att jag blir blå!
 
2 den duger sig fast med vacum.

Älskar robotar som förenklar vardagen, var tidig med en importerad robotdammsugare, roboskurare, robotklippare m.m

Har nu en utbyggnad med jättefönster som inte är öppningsbara och med undersidan 1,5m över marken, hur putsar man dem utan en sån här?
 
Redigerat:
Svar 2.

Jag behöver den för att jag är en prylbög, och vilka prylar är coolare än robotar! Jag har dessutom en vacker utsikt, som jag vill se mer av.
 
Svaret är givetvis nr. 2.

Jag är nyfiken på om en robot kan göra jobbet snabbare och bättre än vad jag kan! I våras och ifjol har jag putsat några hundra kvadratmeter inglasade balkonger så lite övning har jag allt.
 
Svar 2, motivering:

Titta ut utan RUT.
 
Svar 2

Vinner jag så ska morsan få roboten så slipper jag höra tjatet om att det blir ränder när hon putsar sina fönster!
 
Svar nr 2.
Jag har försökt allt. Tidningspapper, fönsterputs, såpa, specialdukar....det ser alltid kladdigt ut när jag varit framme och försökt putsa...Kanske är Indream Mydream....
 
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Tekniknörden förför den
så till mig bör den
kan jag helt enkelt inte bara vara utan
förkrossande effektiv för fönsterrutan
 
Hej!

Svar:
2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum

Motivering:
Jag har just upptäckt Byggahus.se, en helt underbar sida för mig som älskar hantverk och att göra saker själv med huset. Tack vare denna tävling har jag hittat hit och kommer förmodligen komma tillbaks många gånger och vara aktiv i forum mm. Att få vinna fönsterroboten vore pricken över i:et och skulle få mig påminnd om Byggahus.se varje gång jag ser den. Så för att sluta cirkeln och ge mig mer tid över till familj och husprojekt så skulle jag uppskatta denna vinst!
 
Svar nr 2.

Robotklipparn Fido behöver en fästmö!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.