Svar. 2

Då antalet fönster är många
Blir perioderna mellan putsningarna långa
Med denna manick
Går det i ett kick
Och vi kan ta drömmen om rena fönster tillfånga!
 
Svar:2

Jag borde vinna utifrån att jag dels är en tacksam privattestare av andra robotprodukter där jag kan ge värdefull feedback för vidareutveckling, dels att tid är det jag har minst av som ensamstående tvåbarnsfar, så fönstrena i mitt hus skriker på mig varje dag och frågar varför de inte har fått sig en vårputsning :).
 
Nr 2, vacuum.
Hade varit super, speciellt nu sedan jag byggt nytt uterum med hur mycket fönster som helst.
Har precis putsat bort allt frömjöl från tallarna(och nästan slitit ut axeln)
 
svar 2
Mina fönster är stora och många, den skulle hjälpa oss mycket i vårt liv med fönstervård!
 
Svar 2, med vacuum

Automatputsade fönster, som in(a)dream!
 
Svar: 2.

Jag putsade alla mina fönster för hand i onsdags. På fredagen såg det ut så här:
nerbajsat_fonster.jpg
Det måste vara en kondor som störtbombat mitt fönster. Nu har jag en ornitologiskt skolad vän som hävdar att det inte finns kondorer i Sverige, men medger att möjligen kan vara en extremt stor kungsörn.

Hur som helst så behöver fönsterna putsas igen, och nu har vi möjlighet att sätta den där maskinen på ett riktigt test.
 
matsa79
Rätt svar är 2

Anledningen till att jag skulle vilja vinna fönsterroboten är att jag bor i ett tvåvånings funkishus med stora fasta fönster på både nedre och övre plan, för att tvätta fönstren på övervåningen måste jag klättra på stege, men det är svårt att nå då vissa fönster är så stora.
 
Svar: 2
Ingen annan har en sådan maskin i vårt hus. Skulle säkert konfundera förbipasserande på gatan.
 
Svar: 2.

Mina föräldrar på 70 åt putsar mina fönster, börjar pli pinsamt i kvarteret.
Hjälp mig med en Indream WR201, som för övrigt låter coolt.
 
Svar 2, vacuum!

Som ensamstående med ett mögelhus och renoveringsobjekt, så blir det sociala umgänget rätt så begränsat. Rättare sagt det utgörs av den galna katten Sune och gräsklipparroboten Flossy. Hjälp mig utöka familjen i mögelhuset med ännu en maskin att samtala med, så lovar jag att posta en bild från fredagsmys i soffan med mig, kattfan och alla robotar.
 
Svar: 2
Med en robot som putsar mina glas mår jag kalas.
 
Svar 2

Jag hatar att putsa fönster och jag älskar maskiner.... så detta borde passa mig som handsken.:)
 
Svar: 2

Vi har precis byggt nytt och de skitiga fönstren sitter som karieständer i vår annars så vackra mun (fasad).. hjälp oss borsta tänderna!
 
Seriöst va är det som gör att man har över 50 fönster på ett hus?
 
Rätt svar är 2, den suger sig fast.

Dejligt! Jag tycker fönsterputsning är krångligt.
Dessutom är jag ganska fumlig och när jag är klar
är utsikten i bästa fall grumlig.
Hoppas jag vinner, innan utsikten helt försvinner!


 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.