Svar 2.
Det är så trevligt att se någon annan göra jobbet.
 
Svar: 2. Den suger sig fast och fastnar med hjälp av vacuum.

Motivering:
Med ett brutet ben, blev vårstädningen sen. Hoppas nu på rejäl tur, då det inte hjälpt med en ordentlig skur. För fönsterputsning på hög höjd, är knappast någon fröjd. Men med denna manick, hoppas jag de blir rena på ett kick.
 
Svar: 2

Anledningen till att jag borde vinna är dels att vi bor nära havet på västkusten. Det innebär att man spenderar ganska mycket tid på fönsterputsning, och dels har vi dessutom två små barn som dessutom ser till att kladda ner på insidan. Vår stora kille har även en nyupptäckt diabetes, som tar väldigt mycket tid, så all hjälp i vardagen uppskattas.
 
Svar: 2


Anledningen till att jag borde vinna är dels att vi bor nära havet på västkusten. Det innebär att man spenderar ganska mycket tid på fönsterputsning, och dels har vi dessutom två små barn som dessutom ser till att kladda ner på insidan. Vår stora kille har även en nyupptäckt diabetes, som tar väldigt mycket tid, så all hjälp i vardagen uppskattas.
 
Svar 2

hemma är det bara min sambo som ser bra ut oavsett om fönsterna är putsade eller inte. Nu skulle jag också kunna se bra ut i alla fall när fönsterna är putsade.
 
Svar 2.

Motivering:
För att få "ta en dejlig kop kaffe" samtidigt som utsikten långsamt tonar fram genom rutan som tidigare blivit igenslammad när bonden kört dyngspridare på åkrarna runt om.
 
Svar nr: 2
För att slippa trilla ner när man balanserar på fönstersmygen med spray i ena handen och skrapa och trasa i den andra :)
ImageUploadedByByggahus.se1371307564.639935.jpg
 
  • ImageUploadedByByggahus.se1371307458.901233.jpg
Den använder vacuum och jag vill ha den för att vi har ett högt hus med stora fönster.
 
2.
Med både hus och stuga och fibromyalgisjuk fruga får maken min slita hårt för att det ska duga. Skulle avlasta hans kropp och mitt humör gå i topp med putsare utan stopp.
 
Svar: 2 vacum.

Ascool pryl. om jag hade en sån så skulle jag inte få så mycke skäll av mamma o svärmor mfl. för mina smutsiga fönster. Och vinner jag så ska jag tvätta fönstren varje gång grannen tvättar sina, fast sittandes i en solstol :cool:
 
Svar: 2
Eftersom jag knappt orkar putsa mina egna fönster och att jag dessutom har lovat min mamma nu 89år, att putsa hennes fönster, (det var ett tag sedan jag lovade henne..3 år...) vore det som en dröm att få äga en sådan robot och att få se hennes min när jag/roboten sätter igång.
 
Svar: 2

Putsa fönster är bland det tråkigaste jag vet. Med denna finurliga robot
skulle mina fönster skina. Helt enkelt en "ovärderlig" pryl....
 
Manberg skrev:
Haha! Den var bra, du förtjänar att vinna!

Svar : 2

Jag behöver en för att jag är lat. I den händelse att jag skulle vinna lovar jag att låna ut den till mattiasp så att han kan skriva en recension om den :)
:surprised: Tackar :surprised:
 
Svar: 2


Med InDream WR201 får jag tid över och kan lära min dotter cykla samtidigt som fönster blir rena.
 
Svar: 2

För att jag är sjuk. Mina barn är sjuka. Frun är supersjuk, Jag har köpt aslånga fönster. 576 fönsterytor. Husbock. Hunden sjuk. Arbetslös. Det är krig i världen. Bilens AC är paj. Fönstren är skitiga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.