Bland det jävligaste jag sett! Tur att smaken är som baken :D
 
fresve skrev:
Riktigt cool inredning! :D
[länk]
jösses, inte ofta man kollar igenom ett helt hus och inte kan minnas annat än volanggardiner och dockor, hade det inte varit bättre att bara ha fasadbilderna och planlösningen? =)
 
Jisses :eek: :what:
 
Martin_B
fresve skrev:
Riktigt cool inredning! :D
[länk]
Oj, nu snurrar det i huvudet på mig. Blev lite för mycket färger och detaljer på en gång :D
 
Fint!
 
lnu skrev:
[länk]
Fy va dessa invändigt sterilt vita husen är tråkiga. Förstår inte att så många vill ha det så, inget som passar mig. Det enda som var fint var läget......
 
lnu skrev:
[länk]
Innovativ och smakfull utsida. Dööööötråkig insida. Två olika arkitekter?
 
lnu skrev:
[länk]
Bara 82,5 kvm! Det var elegant.
 
fresve skrev:
Riktigt cool inredning! :D
[länk]
Insåg precis att faktiskt garagedörren är handmålad oxå.
 
lnu skrev:
[länk]
Riktigt häftig utsida. Andra golv och roligare möbler hade nog fixat insidan. Lite högt pris skulle jag säga, priset på öar utan bilförbindelse borde vara lägre....
 
Johan Gunverth skrev:
Innovativ och smakfull utsida.
Det ser ut som att man har hämtat inspiration från Kumla och Hall!
 
lnu skrev:
[länk]
Jag är fascinerad över att inte träribborna grånat mer? Det var ju ändå byggt 2011.
Men snygg arkitektur var det iaf.

Sen har jag sjukt svårt för sådana där texter på väggarna (Carpe Diem och sån skit..)
Deras tror jag tog priset: "Be Happy!!" (....annars får du stryk underförstått)
Vi hade några grannar som hade stora träbokstäver stående i fönstret som bildade ordet "LYCKA"
... tills dom skiljde sig. Då försvann bokstäverna illa kvickt.. Haha :p
 
  • Gilla
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
roli skrev:
Fy va dessa invändigt sterilt vita husen är tråkiga. Förstår inte att så många vill ha det så, inget som passar mig. Det enda som var fint var läget......
Jag håller helt med, Danskar är tydligen värre.
20130509_002.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


bjolo360 skrev:
Sen har jag sjukt svårt för sådana där texter på väggarna (Carpe Diem och sån skit..)
Deras tror jag tog priset: "Be Happy!!" (....annars får du stryk underförstått)
Jag blir nästan förbannad och illamående när jag ser såna texter :) Varför ska "alla" ha sånt på väggarna? :banghead:
 
  • Gilla
BiFuel och 1 till
  • Laddar…
lnu skrev:
[länk]
Jag får inte ihop bilderna med planlösningen? Köket passar ju inte alls in? Enligt bild ett parallellkök med stort fönster mitt i samt en öppningsbar dörr och trappa bredvid. Enligt planlösningen ett U-kök med fönster ovanför köksbänken och dörr och trappa på andra sidan en vägg?
Vad är det jag missar eller har de lagt ut fel bild?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.