peternicklas
Det blir nog inte någon större försäljning av klippare i år. Vintern vägrar att lämna och nu har de sagt att hela April ska bli lika kall som Mars. Tjälen ska bort så vi kanske har paserat Maj innan det är tid för klippning. Då kommer det nog att vara REA överallt.
 
Redigerat:
frav skrev:
Nix, Eko blev CityGross för några år sedan. Men så har vi både Jula & Coop också. Men inte heller de säljer väl dessa maskiner längre? Spelar det egentligen någon roll var man köper en Worx om man köper? För dessa servas ju ändå inte lokalt, utan skickas iväg.[/QUOTE

De enda som egentligen har lokal service är HQ.´Bosch Indego kan du t.ex köpa lokalt från Cheapy butikerna. Landroid verkar HQ skrämt butikerna på. För egen del står valet mellan Bosch´s Indego och Landroiden (den större) och blir det Landroiden så köps den av poolrobot.se som det ser ut nu.
Landroiden skickas mig veterligen till deras servicepartner i Hässleholm
 
mortimer skrev:
Landroiden skickas mig veterligen till deras servicepartner i Hässleholm
Stämmer bra och fungerar bra också vad jag både läst och upplevt. Dessutom en ypperlig telefonsupport om man har frågor om sin maskin (y).
Sen var det ju så att även City Gross sålde Landroid förra året, om de också har slutat vet jag inte men det gör säkert någon annan på forumet.
 
Ljuddata och vilka lutningar klarar klipparen?
 
63db 20grader
 
Det är den första modellen som kom förra året, finns en separat tråd om det här också, heter här version 1.0. Årets utgåva är lite uppdaterad kan man säga, står en del om det i den tråden också.
 
Strands verkar dock ha bättre pris än de som är listade på prisjakt.

L (1.0) för 9 516:-
M (2.0) för 7 196:-
 
Sjukt bra pris för 2.0-an. Dock verkar den bara klara 1000 m2? Jag behöver nog uppemot 12-1500.
 
Det var riktigt bra pris ja. Stämmer inte med det priset som är listat på Prisjakt.se dock. Bara att slå till för den intresserade. Känns som det blir ett år med hård konkurens på robotmarknaden.
 
Priserna på strands är uppenbarligen exklusive moms. Med moms stämmer priset på prisjakt, dvs 8995:-
 
Japp. är exkl. moms. Provar man att lägga en beställning (Kortbetalning, Sverige privatkund som frakt) så kostar det 12.006kr varav moms 2401kr.
(För den större modellen)
 
Redigerat:
Se där, det missade jag...
 
mortimer skrev:
Japp. är exkl. moms. Provar man att lägga en beställning (Kortbetalning, Sverige privatkund som frakt) så kostar det 12.006kr varav moms 2401kr.
(För den större modellen)
Och då är ju både DUAB och CETECO billigare, 9995:- inkl. moms.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.