Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Bepps i Lund. Riktigt trevlig säljare. 10% fick jag i samband med villa hem mässan i Malmö.
 
Hondas hemsida verkar inte lira så bra just nu, så jag kan inte hitta vem som åf i Halmstad trakten. Handlade du en 300 eller 500 ?
 
300. Räcker ju till 2200 kvadrat och jag har ca 800 så den behöver nog inte arbeta ihjäl sig.
 
frav skrev:
Hondas hemsida verkar inte lira så bra just nu, så jag kan inte hitta vem som åf i Halmstad trakten. Handlade du en 300 eller 500 ?
Sugen på en i helgen då ?
 
frav skrev:
Hondas hemsida verkar inte lira så bra just nu, så jag kan inte hitta vem som åf i Halmstad trakten. Handlade du en 300 eller 500 ?
STS-butiken i Halmstad AB
Snöstorpsvägen 107
035-10 85 73
www.stsbutiken.se
 
Sugen å sugen, tja... kanske det. Men med ca 20cm snö ute så känns det lite avlägset. Sen behöver jag nog anpassa min trädgård lite för en sådan här maskin. Vilket också tar sin tid. Så det kanske får avvaktas ett tag med inköp.
Intressant att det är STS-Butiken, som är hyffsat stora HQ återförsäljare.
 
Ofta är det samma ÅF som hq. Både bepps och tk i Hässleholm är det samma.
 
Kan ju vara extremt bra ur konkurrenssynpunkt. Kommer en tänkbar köpare in för en HQ AM och samtidigt ser Hondan så skiljer det ju någon tusenlapp i pris. Kan vara nyttigt med konkurrens för HQ.
 
Absolut. 220 är en gammal konstruktion. Fortfarande en väldigt bra, men har inte lijon batteri eller utvecklats så mkt den senaste tiden. Ändå höjer dom det rek. Priset när vassa konkurrenter börja släppa sina robotar, lever dom på sitt namn och att man förknippar robotgräsklippare med hq?
 
Någon som vet lanseringsdatum? Och vilka lutningar klarar den? Står varken på hemsidan eller i manualen.
 
Redigerat:
Honda maskinerna finns att köpa.
 
[video=youtube;GhbXc6OM6PY]http://www.youtube.com/watch?v=GhbXc6OM6PY&list=UUoj6McQo3Gk1Ga9_lII8SNw& index=1[/video]

Så där ja, nu har "Bobbot" fått sin första utskällning. Tycker den verkar fungera bra. Klipper just nu. Märks inte att den klipper :p Och jag ligger på soffan..
 
Trevligt!
Nu var du ju en bit ifrån när du filmade & det var lite andra störande ljud. Hur upplevs ljudet från maskinen?
 
Lyssnar man så finns den där men man får specifikt lyssna efter den om man är någon meter ifrån.
 
MattisH skrev:
[video=youtube;GhbXc6OM6PY]http://www.youtube.com/watch?v=GhbXc6OM6PY&list=UUoj6McQo3Gk1Ga9_lII8SNw& index=1[/video]

Så där ja, nu har "Bobbot" fått sin första utskällning. Tycker den verkar fungera bra. Klipper just nu. Märks inte att den klipper :p Och jag ligger på soffan..
Den verkar ju mest snurra runt där i bortre delen av mattan, är den rädd för hunden :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.