Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Prins Daniel skrev:
Sådär, Landroiden rengjord, sönderplockad, smord, ihopplockad och inplockad i friggeboden. Ställt den i laddstationen i orginalkartongen. Dragit en slinga runt kartongen och kopplat in laddstationen för att ladda upp den en sista omgång (och för att ha förberett för ett par underhållsladdningar under vintern).

Vände avgränsningskabeln fel först och fick "utanför arbetsområdet-felmddelande", vände rätt och får nu inget felmeddelande. Men, den säger åt mig att stänga fönstret. När jag gör det så piper den (som den brukar när man stänger) men fortsätter att säga att jag ska stänga fönstret. Har försökt stänga av/starta om, trycka på Hem-knappen etc men får ändå samma meddelande. (Och den laddar inte.)

Några tips?
Hej, jag hade samma problem och jag tog av skalet igen och pillade lite på mekaniken som öppnar fönstret och efter det så fungerade det som det skulle. Hade vid rengöring fått en tunn gren som förmodligen satt i vägen.
 
peternicklas
Såg att http://www.worxlandroid.com/sv nu innehåller hus man vinterförvarar klipparen sam hur man startar upp den till våren. Längst ned på sidan.
 
peternicklas skrev:
Såg att [länk] nu innehåller hus man vinterförvarar klipparen sam hur man startar upp den till våren. Längst ned på sidan.
Och högst upp på samma sida står det att 2 + 1 = 3 års garanti om man registrerar sin Landroid. Det var väl lite tveksamt ett tag i somras om det gäller eller inte.
 
Någon som hört något om programuppdateringen som skulle vara på gång?
 
peternicklas
johan119 skrev:
Någon som hört något om programuppdateringen som skulle vara på gång?
Inget nytt. Han lovade att skicka info till mig samt att det skulle komma på deras hemsida.
 
Tack för att ni som skrivit i tråden den senaste tiden har hållit er tämligen sakliga, stänger denna tråden så får vi ta nya tag med en ny för år 2013 istället, då blir det förhoppningsvis lättare att läsa igenom för de som inte varit med från början.
 
  • Gilla
Nimajneb
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.