Nyfniken skrev:
Kass logistikplanering, kass information, demofilmer med en dummy som släpas i ett snöre... Jo, det lutar ju åt att själva gräsklipparen är kanon. ;)
Ja det är underligt att Bosch, som många hyllar så, har så dålig korellation mellan marknadssidan och den industriella delen. Det är ju inte förtroendeingivande att man marknadsför en produkt som mycket nära förestående snart ett halvår innan man kan leverera. Jag tror fortfarande de fick skrämselhicka av t.ex. Landroid, Stiga med fleras framfart under våren och klämde ur sig marknadsföringen för tidigt :surprised:.
 
  • Gilla
johan119
  • Laddar…
MBygga skrev:
Redan dessa i och för sig fortfarande obefintliga gröna maskiner är ju prisade i HQ nivå med tanke på max 1000 kvm så jag vill nog inte kalla det mellanprissegment. Frågan är vad en blå hamnar, förmodligen inte många som är beredda att ge dubbelt upp mot HQ priserna.
Listprismässigt så ligger den ju på samma prisnivå som en HQ som bara har halva kapaciteten. Sedan vet man ju åxå att en välutrustad VW blir dyrare än en Audi.
Så visst är det en mellanprisklippare.
Men som sagt, så länge den inte finns tillgänglig....så finns den inte.... :)
 
peternicklas
Är det någon som har fått sin beställning ännu?
 
peternicklas skrev:
Är det någon som har fått sin beställning ännu?
Vi är många som väntar, lite frustrerande att de skjuter på leveransvecka hela tiden. Vill ju testa den nya tekniken :)
 
Kan vi få någon form av samlad lista på vad alla fått för olika utlovade datum/veckonr på leverans av olika affärer ?

På måndag går vi in i V32.

Cheapy kundtjänst sa v33/34 till mig
 
Nu tänkte jag vara elak. Det har hörts en del olika leveranstider de senaste verkar vara V33-34.
Frågan är: Vilket år?
 
  • Gilla
Mabcus
  • Laddar…
Givetvis år 2012
 
Det där med ironi är inte alltid så lätt via internet ;)
 
  • Gilla
Lazyman och 2 till
  • Laddar…
mortimer skrev:
Kan vi få någon form av samlad lista på vad alla fått för olika utlovade datum/veckonr på leverans av olika affärer ?

På måndag går vi in i V32.

Cheapy kundtjänst sa v33/34 till mig
Jag har fått att Järnia ska få in dom centralt i slutet på veckan, och därefter ska de ut till kund/butik. Vi får väl se vad det blir av det hela.
 
Vad har Järnia satt för pris kontra Cheapy´s ?
 
mortimer skrev:
Vad har Järnia satt för pris kontra Cheapy´s ?
Järnia tar 14995:-
 
The minisite for the Bosch Indego in Finnland is again online at the moment, check out http://www.boschplaza.fi/indego/ now!
If it is down again for what reason whatsoever you can watch the video of the Bosch Indego in action (no more models or fakes) at http://www.youtube.com/watch?v=zRi8GGtqTgw
Lets hope Bosch will be able to deliver the Indego real soon after all the delay.
 
its alive!
 
It's alive!

Och det ser inte sämre ut än att man lyckats utveckla bort linan...
 
  • Gilla
Felde
  • Laddar…
peternicklas
Nyfniken skrev:
It's alive!

Och det ser inte sämre ut än att man lyckats utveckla bort linan...
Ska vi utnämna den till HQ-dödaren???
Ser riktigt bra ut. Ska bli intressant att höra från de som har köpt den.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.