prana skrev:
Riktigt läckert hus!! Imponerande arbete,tog det lång tid?

Dom här bygglovsreglerna får en att fundera i andra banor, som tur är har jag fått bygglov för en ersättningsbyggnad,annars hade det sett ut nått liknande.;)
Tackar :D
Det tog ca 2år på lediga stunder att bygga detta, jobbade heltid som elektriker samtidigt.....
 
Bra jobbat!! Jag vet vad det innebär,För jag är elektriker själv + att jag bygger ett fritidshus på ledig tid,mest under den varma årstiden.
Jag har hållit på drygt 2år men det blir nog 2 till :). För jag har dragit på mig ett diskbråck på jobbet nu i år.
Skickar med en bild på projektet
 
  • 2011-10-01 13.40.18.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Tjusigt :)

Själv håller jag på med ett nytt projekt....
 
Hittat på lite nya bilder inne i huset....

Först en bild till på trappan inne...taget från överväningen....
Rgvgen48-Trappatillplan2.jpg

...och så några från källaren....

Sittplatser utanför bad/dusch/bastu

Rgvgen48-Kllaren.jpg

....dusch och ångbastu....

Rgvgen48-Relaxavdelning.jpg

....tvättstuga....förrådsdörren syns inte men dörren till torkrum längst in till vänster...

Rgvgen48-Tvttstuga.jpg
 
Jag kom in för första gången nu på dina trådar Erik, och jag måste säga, jäklar vilken kille att bygga!(y)
Riktigt imponerande! :)
 
Tack :D
//Robban
 
Wow, vad snyggt hus. Hur gjorde du med grunden? Det ser ut som att stugan stod på plintar. Står den biten av huset kvar på plintar?
 
Gavel och den del av husets baksida står fortfarande på plint......resten står antingen på uppmurad torpargrund eller på källarväggen.....
 
Man tror ju inte att det är sant! Det krävs en hel del skärpa i huvudet för att kunna göra ett sånt där projekt. En helt annan sak än att börja från början. Imponerande!!
 
Målmedveten och envis är nästan ett måste..... ;) ......det är ju inte utan att jag funderar själv vad jag håller på med.....är ju snart klar med mitt andra husprojekt och är inte främmande för att bygga ett 3e inom några år.... :rolleyes:
 
Men dra mig baklänges. Djupt imponerande.
 
mickearos skrev:
Men dra mig baklänges. Djupt imponerande.
Tack! :D
 
kan inte mer än att hålla med alla andra.
imponerande, är så himla avundsjuk på folk som
kan sin sak.
grymt jobbat!
 
jävel!! grymt snyggt! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.