Varför står det web02 strax över knappen Skriv Svar? En test kanske?

Finns i slutet av html koden:
</div> <!-- end page wrapper -->
web02
<!-- END TEMPLATE: footer -->
</body>
</html>
<!-- END TEMPLATE: search_resultlist -->
 
mycke_nu skrev:
Varför står det web02 strax över knappen Skriv Svar? En test kanske?

Finns i slutet av html koden:
</div> <!-- end page wrapper -->
web02
<!-- END TEMPLATE: footer -->
</body>
</html>
<!-- END TEMPLATE: search_resultlist -->
Du menar:

Kod:
[TR]
[TD="class: webkit-line-content"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]</div> <!-- end page wrapper -->[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]*web02*[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]<!-- END TEMPLATE: footer -->[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]</body>[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]</html>[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: webkit-line-number"][/TD]
[TD="class: webkit-line-content"]<!-- END TEMPLATE: search_resultlist -->[/TD]
[/TR]

;)
 
Ah yes, tack. :)

Ja, jag lägger på den lite då och då för att kunna se vilken server jag är inne på. Ibland kommer dom lite i otakt; ibland sätter jag dom själv i otakt för att testa något nytt.

Snart ska vi testa test-servern. Då kommer jag slippa testa här! :p
 
Om man skriver pröva så blir pr understruket med en streckad linje. Någon slags annonskvarleva? (pråmskeppare prästost prövosten men inte praktikant prestanda primadonna promulgera)
 
pröva att klicka på pr i ett ord som har öäå12345 eller liknande i sig.

Men ja, det ska bort. Nice catch. :)
 
johan_mlg skrev:
Det är faktiskt inte Chromes fel. Vissa frukter klarar inte av att scrollbaren ligger längst upp i bild hela tiden. Så för dom så ska den följa med ner. Av någon anledning så får dock forum-servern för sig att den också är en frukt ibland*.

* All css, menyer, högerspalten, header och footer byggs i forumet upp av att forumservern hämtar block från Drupal, som kör förstasidan, cachear dom och sedan skickar ut dom till användarna.
Nu hände det igen. Bården skrollade bort och förblev borta tills jag gick till startsidan, då återkom den och blev åter klistrad.

Bonusbugg: Startsidan visas i förminskat läge trots att jag valt brett läge.
 
Hemmakatten
När jag tittar på "Mina inlägg" så står det bara namnet på ämnet men inte i vilket forum ämnet ligger i. Det gjorde det förut och jag vill gärna ha tillbaka foruminformationen.

Orkar tyvärr inte läsa igenom alla 200 inlägg för att se om detta redan varit uppe. Ber om ursäkt i så fall.
 
Mikael_L
Ja, det är som sagt lätt för mig att se när jag tillåter script från byggahus ... :(
(dvs låter "noscript" tillåta)
bh-120517-03.jpg

Halv fart på processorena eller mera, kontinuerligt, oavsett vad jag gör.
 
johan_mlg skrev:
Det är faktiskt inte Chromes fel. Vissa frukter klarar inte av att scrollbaren ligger längst upp i bild hela tiden. Så för dom så ska den följa med ner. Av någon anledning så får dock forum-servern för sig att den också är en frukt ibland*.

* All css, menyer, högerspalten, header och footer byggs i forumet upp av att forumservern hämtar block från Drupal, som kör förstasidan, cachear dom och sedan skickar ut dom till användarna.
Ok, nu hände det igen. Provade en massa olika sidor på sajten, men bården fastnade inte igen förrän jag gick till startsidan.
 
Mikael_L skrev:
Ja, det är som sagt lätt för mig att se när jag tillåter script från byggahus ... :(
(dvs låter "noscript" tillåta)
[bild]

Halv fart på processorena eller mera, kontinuerligt, oavsett vad jag gör.
Det där låter inte som det är skriptens fel. Det låter mer som att det är Flash-annonserna du får se när du har javascript igång som är problemet. Min CPU-användning i Firefox på Debian (med Flash deaktiverat) ligger på runt 3%. Och då sitter jag på en 4 år gammal burk. Plus att Linux kör Firefox mer än lovligt långsamt.

Se här för lite tips på hur du kan snabba upp det: http://www.byggahus.se/forum/information-feedback/193222-shockwave-flash.html#post1515059
 
Började ikväll, massa trådar försvinner och jag kan inte hitta dom i participated längre. Iphone 4 och byggahus appen
 
Jag kan aldrig läsa inlägg #2 för där ligger alltid en stor reklambanner............Använder Windows7 och Chrome.....
 
Grattis! Nu funkar "Visa alla" igen. (y)

Jag har ändrat "Antal inlägg som visas per sida:" från standard till 30 och tillbaka till standardinställning,
om det nu har haft någon inverkan
 
Jag lyckas inte hitta ett autosparat meddelande, fick error 503 när jag försökte skicka det.. lite hjälp tack ? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.