Jag förstår vad du menar men för mycket information kan leda till irritation.. Beror på vilken skola man kommer ifrån kanske. Jag är uppfostrad Apple som jobbar hårt med att minimera onödig info och därför tycker jag Rec, Play, gubbar, popup info och liknande inte tillför något och jag tror stora andelen inte hade problem med sidan när detta inte fanns?

Rubrikerna kommer liksom ett stenkast in och det känns allmänt rörigt att läsa nu mot förr.

Om man följer en tråd så får man ett mail.

Hur många användare har ni som är så extremt igång att man måste ha denna hjälp för att hänga med? Skulle tippa på få procent. Och då tror jag man fokuserar fel som försöker lösa problem "åt sig själv" och inte åt den stora massan.

Jag tycker att man borde få valet att ha dessa funktioner eller inte precis som man får välja mailprenumeration eller inte.

Stör mig också på spara automatiskt som kommer upp hela tiden när man skriver. Det behöver man inte veta. Det ska bara sköta sig själv precis som det gör i word tex.

Kort sagt, för mycket info, för mycket kompromiss på estetik/puls. Typiskt skapat av tekniskt kille. No offence men en tjej hade inte gjort de valen du gjort ;)
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
Jämför och känn efter hur ögat och hjärnan reagerar. Svårt att tro en röd prick är rogivande med tanke på vad rött i form av en cirkel är uppfostrat att betyda.. Känner man inte att den nedre är mer rogivande (feltabbad men..) så vet jag inte vad man har för krav :). Jag läser forum för det är avslappnande. Det här gör mig stressad :)

1.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



2.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Jag har ett problem i tapatalk på iphonen

Favoritforum så blir inte "bubblan" gråmarkerad när det kommit nya inlägg. Går jag under alla forum så fungerar det dock och den uppdaterar mina trådar
 
Bricco skrev:
Jag förstår vad du menar men för mycket information kan leda till irritation.
Förstår hur du menar och håller med om att det faktiskt ser cleanare ut utan dom.

Men har du tänkt på att..

- Vi faktiskt inte skrivit hela forumet själva utan det är enbart en (ganska rejält) egenanpassad version av vBulletin. Vi har ändrat mycket, men vi kan inte göra om forumet i grunden.
- Vi har strippat bort nästan 90% av alla ikoner och plottrigheter redan
- Dom två knapparna och ikonerna fanns där i gamla versionen också
- Det är betydligt färre ikoner och plottrighet nu än tidigare.

;)
 
Eureka!

Kommentarerna är nu tillbaka på förstasidan!
 
Det kanske inte är en bug, men wikin för en undanskymd tillvaro och har inte ens en länk på förstasidan vad jag kan se? Vad är planen för wikin?
 
Fungerar för mig med Firefox 11.0 och Chrome 18.0.1025.168.
 
För mig med i Chrome 18, Firefox 11 och Firefox 12 (Win7). Försöker man sig på "visa alla" dvs 101 sidor så är det kört dock... :)
 
svartöra skrev:
Det kanske inte är en bug, men wikin för en undanskymd tillvaro och har inte ens en länk på förstasidan vad jag kan se? Vad är planen för wikin?
Wikin finns kvar, men går under namnet ordlista. :)

Just nu är den ganska undanskymd eftersom det inte riktigt är bestämt vad som kommer hända med den, men försvinna kommer den inte göra iaf. :)

Angående blank sida så kan jag hålla med övriga här, det funkar så länge man inte försöker visa alla sidor.

Det kan hända också att det blir vitt i skärmen i någon sekund ifall jag råkar göra något stavfel någonstanns. Sitter just nu och försöker slå ihjäl en ovanligt elakartad bugg som finns i fråga experten.
 
Bo.Siltberg skrev:
Jag kan inte öppna denna tråd: [länk]
Får bara en vit sida. Kanske beror på att tråden är stor...
Kör Firefox 12.0
Felet inträffar med inställningen "visa 100 inlägg". Sänker jag till 50 så fungerar det.
 
Skönt att det löste sig så enkelt.
 
Ingen som har idé för hur man får det att fungera att se vilka forumkategorier som har nya trådar eller inlägg i ens favoriter i tapatalk?

Fungerar som sagt om man går under alla forum men inte bland mina utvalda favoritforum - vilket fungerade tidigare
 
kinglolle skrev:
Ingen som har idé för hur man får det att fungera att se vilka forumkategorier som har nya trådar eller inlägg i ens favoriter i tapatalk?

Fungerar som sagt om man går under alla forum men inte bland mina utvalda favoritforum - vilket fungerade tidigare
Vad händer ifall du väljer att rensa cachen i appen? Ifall du använder Android finns det också en inställning för att rensa app-data under applikationer.

Att det har varit så tyst från oss om appen senaste dagarna beror på att vi inte riktigt hunnit börja gräva i det än, all tid har gått till själva sajten. Men appen kommer få massa attention nu under dagen!
 
Kör IOS och har rensat cache för att ens få igång tapatalk och testat igen nu men samma resultat.

Har testat på 2 st Iphone 4S och 1 st 3GS plus min Ipad med samma resultat
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.