Snyggt med så många skarvar gömda i väggarna Bara ca 20 ställen det kan läcka på på en meter.
 
Kan man ju ha badrum i några olika färger och byta någon gång om året :)
 
Mikael_L
-MH- skrev:
Fast, vill man ha brittisk kvalitet på VVS? :D

[länk]
Och inte en enda klarar Svenska handikappregler ;)
 
Nu tycker jag att ni verkar petiga :-D
 
-MH- skrev:
Fast, vill man ha brittisk kvalitet på VVS? :D

[länk]
Lite roligt att det finns Prison pods :) Har ngn sett några priser?
 
Mikael_L
pruzze skrev:
[länk]

Nära till stranden i varje fall!
Vad få inomhusbilder det var. Man vill ju gärna se ordentligt hur det ser ut inomhus. :D
 
pruzze skrev:
[länk]

Nära till stranden i varje fall!
Gammal, (jag postade den för säkert ett halvår sedan :)

Konstigt att dom inte fått det sålt ännu, läget är ju super..
 
Men, vad skall man ha den till? Inget vatten, inget avlopp. Ej för boende. Hög solskyddsfaktor är väl det enda positiva...
 
-MH- skrev:
Men, vad skall man ha den till? Inget vatten, inget avlopp. Ej för boende. Hög solskyddsfaktor är väl det enda positiva...
Vad man ska ha det till vette tusan, men läget är ju bra.. ;)
 
Mikael_L
Byggnad på ofri grund dessutom ...


Det finns som vanligt en anledning till att det är osålt länge ... - priset är för högt.
 
Alko skrev:
Det här var väl ganska maffigt ändå...
[länk]

/A
Ytterligare ett bevis på att pengar inte kan köpa smak. Invändigt ser det inte ut att ha hänt något på ca 20 år... tapeter med bårder, gammaldags hemska trista gardiner, VÄGGTEXT och diverse andra smaklösheter.

Fantastiskt hur man inte kan lyckas bättre med presentationen av ett sånt hus...
 
Väggtext à la "HOME", "Carpe Diem" och annat nonsens är ju fortfarande stekhett ute i landet (kom inte å säg att det varit ute 20 år i Sthlm :)) .

Borderna däremot, det är 1993, absolut. Men jag skulle kunna ta det, i ett sånt hus (hur byggkvalitén är kan man förstås undra...på nittiotalet kanske det inte var jättemycket fokus så sånt bjäfs)

/A
 
Jag menade att väggtexten var ytterligare ett exempel på smaklösheten, som bevisligen pågått sen ytskikten gjordes på 90-talet och inte blivit ett dugg bättre på senare tid utan istället fiskat upp mer sentida dumheter. Att dessutom skriva väggtexten på latin... :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.