Mitt tak (15x120mm panel) är spikat med 18g och har suttit uppe i fem år nu. Se bara till att träffa en takstol när du ska hänga upp gungorna till ungarna.
 
När ni har spikat klart för en stund och behöver grilla korven så kan jag numera rekommendera GardenXL.com ( http://www.gardenxl.com/ ).
Vi köpte två Weber grillar där eftersom de är tokdyra här i Tyskland. Det blev lite stul med DHL och de löste det med bravur. Customer Supporten var fantastisk och inga konstigheter med att betala med internationella kreditkort etc.

De tog £16 hit, och tar £30 till Sverige för båda grillarna (57cm).
 
R
Y
Är nöjd med min sänksåg från England... Är det inget nytt ni har hittat som man bara måste köpa? =)
 
Yrrol skrev:
Är nöjd med min sänksåg från England... Är det inget nytt ni har hittat som man bara måste köpa? =)
Vilken sänksåg köpte du?
 
Y
Klicka skrev:
Vilken sänksåg köpte du?
makitan 6000k
 
Parcel numberxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Service: Euro Priority Business
Status: Advised vad menardom?
Last tracked at:Glasgow Central Depot
 
Redigerat:
och det är normalt?
 
10% rabatt hos Axminster fram till 30 april.
 
Y
Klicka skrev:
10% rabatt hos Axminster fram till 30 april.
Snyft, jag som är lite sugen på en bosch gts 10j klyvsåg men som inte har råd med det denna månaden, 4865kr... :(
 
Yrrol skrev:
Snyft, jag som är lite sugen på en bosch gts 10j klyvsåg men som inte har råd med det denna månaden, 4865kr... :(
+ moms också (om du glömde det) ;)
 
Gjorde en jämförelse med Toolstop.co.uk med Prisjakt (Pixmania borträknade på en, annars mest proffsmagasinet och Verktygsproffsen blev det (inte mycket till konkurrens). På några grejer jag tänkte införskaffa. Pund till kronor enligt forex.se.

Bosch skruvdragare GSR 18V-Li 2x1,3Ah + L-box. Här=2333:- Prisjakt=2781SEK
Bosch borrhammare PBH 2900FRE Här=1716SEK Prisjakt= 2000SEK (Webhallen).
Hitachi Cirkelsåg C7BU2 Här=1716SEK Prisjakt=2300SEK
Bosch tigersåg GSA 18V inkl 2x3AH batterier Här=4120SEK Prisjakt 4800SEK
Bosch Slagskruvdragare GDR18V maskin och L-box Här 1487SEK Prisjakt 1516SEK
Bosch elhyvel PHO20-82 Här 915SEK Prisjakt 1000SEK
Summa:
Toolstop=12287:-
Prisjakt= 14397:-
=>14,7%billigare.


Inte såååå jäkla mycket med tanke på det livslånga mecket med konstiga kontakter och säkerligen gigantiska fraktkostnader om man får problem kan man tycka? Fast å andra sidan det kliar i fingrarna att fyra av en beställning ändå...
 
Fast bosch garanti gäller väl även i Sverige (tror jag) ifall det skulle vara garanti reparationer.
 
Har inte luskat i det. Ingen svensk butik lär väl vilja ta i grejerna så man får väl åka till något speciellt Boschkontor?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.