felldin skrev:
Är det någon här som har handlat från [länk]

Känns som priserna kanske är för bra för att vara sanna, vad tror ni?

Jag är sugen på denna [länk] men skulle behöva någon referens från butiken för att våga beställa.
Jag beställde två maskiner från dom i onsdags. Fick hemleverans med Posten idag.

Jag köpte 2 st BDF452RFEB 18v LXT med dubbla batterier. priset blev 2642kr per maskin
 
andnyg skrev:
Det känns som det är dyrare än från Sverige känns lite onödigt att importera från UK då

Se
[länk]

Med vänlig hälsning,
Anders
Det var som tusan!:wow: Har inte ens brytt mig om att kolla priset i Svedala. :D
 
Attans vad snabba dom vara att svara på mejl på Toolstop, behövde veta om mitt tracking nr var rätt och dom svarade efter 5 minuter.

Sen att GLS bara dumpar ner paketet på närmsta "GLS Shop" dvs schenker ombud utan att varken ringa eller skicka en avi är en annan sak.
 
GLS levererade till dörr så sent som i förra förra veckan när jag beställde från Tyskland. Men då hade jag satt jobbet som leveransadress för att vara säker på att någon skulle vara där.
 
Att dom inte kör ut till mig kanske beror på att jag bor "i skogen".
Jag var hemma en gång när jag ett paket var på väg, men dom lämnade bara av det hos schenker.
 
Pepparkaka skrev:
Axminster säljer, såvitt jag kan se, samma modell (men enbart ett batteri) £70 pund billigare.

[länk]
Såg det men det är exakt så mycket ett extra batteri kostar.. så eftersom jag vill ha 2 batterier blir det inte mycket skillnad :)
 
Tips på inköpsställen i UK för Sencos olika spik/dyckertpistoler mottages tacksamt.

Har lusläst tråden men många gamla tips hänvisar till butiker som verkar ha slutat med Senco eller har ett väldigt begränsat sortiment.
 
martinradbo skrev:
Tips på inköpsställen i UK för Sencos olika spik/dyckertpistoler mottages tacksamt.

Har lusläst tråden men många gamla tips hänvisar till butiker som verkar ha slutat med Senco eller har ett väldigt begränsat sortiment.
US? Bör bli prisvärt även med tull och moms.
Beställde min Sencodyckert (FP18MG) från www.tools-plus.com , landade på 1250:- ink allt.
 
FredrikR skrev:
US? Bör bli prisvärt även med tull och moms.
Beställde min Sencodyckert (FP18MG) från www.tools-plus.com , landade på 1250:- ink allt.
Är den modellen lagom till att spika innertak (pärlspont) ?
 
Tomas J skrev:
Är den modellen lagom till att spika innertak (pärlspont) ?
18g är väl i minsta laget för tak, även om många, till viss del jag själv spika tak med den eller den tidigare Julapistolen jag äger.
Rekommendationen är väl 18g till lister och foder och 15-16g till lister, foder och tak.
Men det går ju att panga i nån extra spik här o där, och 'skråspika' lite.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.