Tråkig läsning Stefan, Cancer är en hemsk följeslagare. Jag hoppas och tror att du kommer bli bättre av behandlingarna. Kämpa på!
 
Usch, jobbigt att läsa om alla som inte klarade sig. Det är inte så pepp :(
Berätta hellre om de som faktiskt överlevde. Finns ju många lyckade historier.

Verkar som att operationen blir av första veckan i april. Så jag får vara hemma på lillens 1-års dag.

Har börjat få rejält ont. Mycket för att det trycker på nerver. Har skallebank hela tiden. Är ute och snickrar om dagarna, för att få tiden att gå, men då får jag ännu mer ont. Så jag får trycka i mig lite tyngre smärtabletter, vilka man blir groggy av. Vilken karusell :)
 
Thomas Lundquist
Jag har en kund och en kompis som har besegrat skiten.
Idag lever dom som innan sjukdomen, ett liv med "full patte" :).
 
Thomas Lundquist skrev:
Jag har en kund och en kompis som har besegrat skiten.
Idag lever dom som innan sjukdomen, ett liv med "full patte" :).
Tack :) Sådana historier behöver jag höra!

Mvh

Stefan
 
Stew skrev:
Tack :) Sådana historier behöver jag höra!

Mvh

Stefan
min farbrors fru har besegrat skiten 3ggr. hon mår kanon idag..
 
Stew, jag gick igår och tänkte på de inläggen om folk som inte har klarat det och så skriver du det jag tänkte idag.

Det är nämligen så att de i min närhet som har fått cancer i olika former har klarat sig och mår bra idag, 3 st.
 
P
Min pappa blev opererad och friskförklarad från sin cancer.

En av mina bästa vänner blev opererad i vintras, de plockade ur en tumör på 4,5 kg! Tumören betraktas som godartad. Dagen efter operationen såg hon mycket piggare och friskare ut än innan.

Jag önskar dock inte lycka till, utan säger lev livet!
 
Min pappa har både blivit opererad och strålad men är nu bra. Jag förstår att det är jobbigt med operationen men efter den så är du ju av med tumörerna och du, självklart skall du pensionsspara! Ge inte upp!
 
Hallo,

Operationen blir av den andra april, och lillen fyller ett den första. Dvs dagen innan. Suck. Bättre det än när han föddes dock. Frun låg på östra och födde medans jag låg på sahlgrenska och blödde (det rimmade!!! :))

Är ute och snickrar hela dagarna, för att få tiden att gå. Skönt, och tur, att man har olika intressen så man inte bara sjunker ihop en soffa och deppar ihop helt.

Jag hör av mig igen innan jag åker in, och fortsätt gärna berätta bra cancerhistorier.

Mvh

Stefan
 
Ja, då kan jag tillägga att jag har en till alltså totalt 4 st jag känner som mår bra idag efter att ha haft cancer. Det är en släkting (glömde bort henne sist jag skrev, trots att hon var den närmaste) som fick provsvar i förra veckan som visade att hennes cancer var borta nu efter operationen. Hon var så orolig, men jag såg det på henne sist vi träffades. Hon såg frisk ut.
 
janwide
Vår yngsta son, 6 år gammal, lever livet och mår som en prins!
För snart 3 år sedan tog han bort en knytnävsstor elakartad tumör i njuren. Med kämparglöd och skicklig läkarkår fixade han det :)
 
Nu var väskad packad igen.
Ska på något sjukt sätt bli skönt att åka in igen. Även om det gör förbannat ont efter så har jag lite mer hopp då i alla fall. Nu har jag inte mycket till hopp, och jag har ont och mår illa och är ledsen och nervös. Bättre att få det gjort.

Vi hörs förhoppningsvis om någon vecka.

Simma lugnt,

Stefan
 
Lycka till
 
Tänker på dej och din familj.
 
Kör hårt nu! Bort med skiten nu. Man flög ju till månen för 40år sen, så nog fasen ska dom kunna fixa till dig ;o)
Skickar så mycket styrka jag har till dig. Karma om familjen så förstår du att du övervinner allt...
Mvh Niclas alias biobygget.se
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.