Hittade dom inget kakel med furuimitation?


/Vojma
 
Ett hus utan sovrum??
 
Mikael_L
raveper skrev:
Ett hus utan sovrum??
Precis, alla svimmar redan i hallen ändå ... :D


Fast jag såg minsann en säng på en av bilderna ...
 
Mikael_L skrev:
Fast jag såg minsann en säng på en av bilderna ...
...som var i furu,och kanske svår att urskilja mot sängbordet, väggarna, taken och golven, som också var i... furu.. :)
 
Martin_B
Mikael_L skrev:
Precis, alla svimmar redan i hallen ändå ... :D
:D:D
 
JennieochJohan skrev:
hittade ett coolt hus med annorlunda huskropp när jag surfade runt

[länk]
Oj, det var annorlunda. :)
Får en känsla av att husägaren har en böjelse för segelbåtar. :)
 
Jag förstår inte vitsen med låsbara fönster, om nyckeln sitter kvar i låset. :confused:
 
Känns inte det säkert jättemoderna när det byggdes badrummet med skålar under kran redan lite passé?
 
Immobil skrev:
Jag förstår inte vitsen med låsbara fönster, om nyckeln sitter kvar i låset. :confused:
Ja den sitter ju inte på utsidan av fönstret så någon nytta gör den nog. Man låser och tar sen ur nyckeln om man vill.
 
raveper skrev:
Ja den sitter ju inte på utsidan av fönstret så någon nytta gör den nog. Man låser och tar sen ur nyckeln om man vill.
Kanske är därför man har lås på ytterdörrar också? Så att man kan låsa om man vill? Känns som att den här tråden kommer lösa många mysterier :).
 
jaso skrev:
Kanske är därför man har lås på ytterdörrar också? Så att man kan låsa om man vill? Känns som att den här tråden kommer lösa många mysterier :).
:D:D
 
jaso skrev:
Kanske är därför man har lås på ytterdörrar också? Så att man kan låsa om man vill? Känns som att den här tråden kommer lösa många mysterier :).
Lås på dörrar och fönster har man endast i försäkringshänseende, de ger inte mycket skyddsvärde i ett hus med vanliga fönster på markplanet. Men detta är en helt annan diskussion för en helt annan tråd :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.