Visst är det härligt med riktiga trådlyft :)

Använder samma nick som jag gjort i säkert mer än 15 år (usch nu kände jag mig gammal igen). Har faktiskt inte en anning varifrån jag fick det :surprised:
 
När var 15 år och körde folkrace så köpte morsan en liten "maskot" eller vad man ska säga att ha i backspegeln som många hade då, och det var skalman.

Ja sen har det hängt kvar liksom. :)

Har använt det på många olika sidor men numera använder jag ibland "poopmaster".
 
Redigerat:
skalman1 skrev:
Har använt det på många olika sidor men numera använder jag ibland "poopmaster".
Lite lagom pubertalt :cool::wow:
 
Jag var länge yngst i kusinskaran vilket gav mig öknamnet "ungdjuret" som muterade till "(p)ungdjuret". En (o)possum är en välkänd pungdjurs-art och på den vägen är det...
 
Mikael_L skrev:
Är det VM i trådlyft ? :D
Jag som är relativt ny här på forumet tittar gärna på de älsta trådarna och jobbar mig framåt. Det går lite lättare så än att jobba sig från de nyaste och bakåt, har då en tendens att tappa suget;)
 
Mikael_L
Mackin skrev:
Jag som är relativt ny här på forumet tittar gärna på de älsta trådarna och jobbar mig framåt. Det går lite lättare så än att jobba sig från de nyaste och bakåt, har då en tendens att tappa suget;)
Ja det är inget fel med det. Men man studsar nästan till lite när 7-8 år gamla grejer kommer upp igen. :D
Men den verkade bli populär direkt. ;)
 
ja visst är det lite roligt att gamla trådar blir populära igen, lite som gamla stilar i hemmen som blir populära igen när det ska förnyas:)
 
Vårt hus ligger i Tallkrogen. Tall-krogen översatt = pine bar. Ungefär i alla fall.
 
Ja jag var med i ett program på tv där jag var en träig snickare. En tidning skrev det. Jag gillar det och fortfarande så stämmer det. Jag tar det som en komplimang. Lite sävlig och eftertänksam.Man är ju ingen väsakuse.
 
Jag har noll fantasi så mitt nick är ett av mina namn! Tog inte tilltalsnamnet eftersom jag är rätt så ensam med att heta så ;-)
 
Gullbritt eller?
 
Glufsglufs skrev:
Lite lagom pubertalt :cool::wow:
Det låter ju inte så konstigt förrän man tänker på vad det egentligen betyder. :D
 
Jobbar inom flygbranschen, så det fick bli en flygterm. (= flygkropp)
 
Det är det. Fortfarande.

Egentligen stulet från något underhållningsprogram (Partaj?) på TV för bra många år sedan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.