Det ÄR ju en boll...Eller? Stoppa ner handen och känn efter!!
 
MickeK skrev:
Det ÄR ju en boll...Eller? Stoppa ner handen och känn efter!!
Är du galen!?, tänk om det är en face-hugger där nere!
 
MickeK skrev:
Det ÄR ju en boll...Eller? Stoppa ner handen och känn efter!!
:x Gör det själv. :D
 
Daniel78 skrev:
Är du galen!?, tänk om det är en face-hugger där nere!
Om det är en face-hugger (ansikts-kramare??) så bryr den väl sig inte om händer? Eller? :cool:
 
Alla gånger !!! Lite långt till Skåne bara. :D
 
pink_painter skrev:
Om det är en face-hugger (ansikts-kramare??) så bryr den väl sig inte om händer? Eller? :cool:
Jo, den kommer ju vakna till liv när du petar på den och sedan är det kört.. har du inte sett dokumentären? ( http://www.imdb.com/title/tt0078748/ )
 
Mehn sluta nuh!!! :D Tänk på att jag är ensamstående med två småttingar....nu vägrar jag stoppa ner handen i brunnen!!! :x
 
har du övervåning med dusch / wc / handfat ? isåfall kan det naturligtvis vara avlopp från övervåningen
 
nino skrev:
har du övervåning med dusch / wc / handfat ? isåfall kan det naturligtvis vara avlopp från övervåningen
Jag har enplans med källare (och kallvind). Jag vet att det är avluftning inblandat, hade t.o.m. en tråd med bilder om det i våras, för jag har varit uppe på kallvinden och kollat. :)
 
Redigerat:
titta i rummet rakt under badrummet, oftast går stammen ner där och vidare rakt ner i betonggolvet ofta med en lucka 3-4dm upp från golvet
Man kan kapa röret i lagom höjd och skarva till plast där.
rören kan man annars hänga i taket blir ju ett 110mm rör till det stället där avloppet går ner i källar golvet

stoppa ner handen nu! vi ringer 112 om du inte hört av dig på 30 min ;)
 
Har du inte plockat upp bollen än? Väntar med spänning......:wow:
 
nino skrev:
titta i rummet rakt under badrummet, oftast går stammen ner där och vidare rakt ner i betonggolvet ofta med en lucka 3-4dm upp från golvet
Man kan kapa röret i lagom höjd och skarva till plast där.
rören kan man annars hänga i taket blir ju ett 110mm rör till det stället där avloppet går ner i källar golvet

stoppa ner handen nu! vi ringer 112 om du inte hört av dig på 30 min ;)
Så du menar att avloppet inte är i närheten av det stora röret i garderoben i rummet bredvid? För den går rakt igenom huset från "verkstan" nere i källaren (med lucka en bit upp från golvet), rätt igenom golvet, genom garderoben i ena hörnet och upp på kallvinden och avslutas genom taket.

Rakt under badrummet är gillestugan och där går banne mig inget ner genom taket (betong) där! :D
 
MickeK skrev:
Har du inte plockat upp bollen än? Väntar med spänning......:wow:
Då får du fortsätta vänta.... :p

Och nino: tack, du får gärna ringa 112. De kanske kan skicka någon att stoppa ner handen i brunnen...
 
Skit i rören nu....Ner med handen iställat!!!!d^_^b
 
Jo det hade ju sett något ut om jag hade skitit i rören. Ska se om jag har nån gummihandske att dra på, aldrig att jag stoppar ner handen på fridyk!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.