Bezt skrev:
Verkar vara en bra uppdatering, inte för stora förändringar så man blir vilse.
Däremot så blir det lite mycket med alla bilder och länkar i högermarginalen om det är få inlägg i ett ämne. Går det inte att anpassa antal länkar där beroende på längden av inläggen?
Jag har ställt samma fråga till vår programmerare och han säger att det är svårt att veta hur långa inläggen är. Det vi försöker göra är att göra varje forumtråd till en startsida så att man förhoppningsvis ska kunna hitta något som faller en i smaken.
 
gnahoj skrev:
+1 på denna.
/ Johan
Lugn. Det finns med på att göra-listan. Tack Hemmakatten för att du gjorde oss uppmärksam på felet.
 
Mikael_L
sajjen skrev:
Allt verkar funka fint och ser bra ut. En sak finner jag extremt irriterande, den "animerade" texten uppe i det svarta fältet, "Senaste nytt". Går det på något vis att stänga av den?
Själv skulle jag gärna se en länk till "senaste inläggen"-sidan där istället.

- Om det nu snart är julafton och dags att börja önska sig saker, som den snälle pojke man har varit. :rolleyes:
 
Vad har hänt?!?! Fixa så att när man håller musen över en rubrik som Forum så ska "alla forum" finnas i rullgardinen. Man trycker aldrig på en rubrik som ni har tänkt att man ska göra. Alltså....När man håller musen över FORUM så är det inlärt att det enda som finns att välja på är det som är under.
 
Det var skillnad på fart i "nya" BH :)

Men jag håller med de flesta övriga att den lilla störiga textremsan i överkant bör tas bort, för den liksom fångar ögat hela tiden, speciellt när man scrollar, samt att den ju egentligen inte innehåller något direkt matnyttigt.

En liten sak till, om man kollar olästa trådar och backar tillbaka (använder nästan alltid backspace) så är tråden fortfarande markerad som oläst, tills man kör en refresh.

Annars bra jobbat d^_^b
 
Mikael_L skrev:
Själv skulle jag gärna se en länk till "senaste inläggen"-sidan där istället.

- Om det nu snart är julafton och dags att börja önska sig saker, som den snälle pojke man har varit. :rolleyes:
Problemet med att lägga en länk till senaste inläggen på "prime place" är att just den förfrågan suger så mycket kräm. Om för många personer använder den ungefär samtidigt så finns det risk att forumet slöas ner.
 
CHEMAS skrev:
Vad har hänt?!?! Fixa så att när man håller musen över en rubrik som Forum så ska "alla forum" finnas i rullgardinen. Man trycker aldrig på en rubrik som ni har tänkt att man ska göra. Alltså....När man håller musen över FORUM så är det inlärt att det enda som finns att välja på är det som är under.
Bra kommentar. Vi har diskuterat detta fram och tillbaka men resonerat så att folk väl lär sig. Men förmodligen skulle det bli tydligare om vi la till "Forumindex" till vänster om Senaste inläggen.
 
Per Eskilsson skrev:
Jag ger mig och jag håller med. Den stör för mycket. Det är ingen feng shui i den helt enkelt. ;)
+1 på det här, och jag återkommer om några dagar när tickern är borta. Fokusfångare som den här eller animerad reklam är bland det värsta jag vet i surfvärlden.
 
Jag upptäckte just att sökfunktionen inte fungerar med åäö längre. :(
 
Här kommer en sak till...
När man har skrivit ett inlägg och sidan sedan uppdateras hamnar man lååångt åt höger på sidan. Tidigare anpassade sig sidan efter skärmen.

Edit: såg just att den nya sidan bygger på tre kolumner. I den tredje ligger Facebok-gillarna. Det är den tredje kolumnen som ställer till det om man inte har den skärmbredden
 
Redigerat:
En grej som har ändrats är att pop-up rutan då man klickar på en medlemms namn för ex hitta fler inlägg numera lägger sig ut till vänster. Man ser bara lite grand av den om man kör ex ipad och den går inte att klicka i.

Snyggt jobbat annars.
 
P
Ja hoppas verkligen att den svarta skrollraden försvinner... så irriterande... Den som kom på den iden borde inte få vara med på veckans fredagsfika..... :)

Annars tycker jag att vid första anblicken att det ser bra ut.... Få sen när man dyker djupare..
 
TheStills skrev:
Ja hoppas verkligen att den svarta skrollraden försvinner... så irriterande... Den som kom på den iden borde inte få vara med på veckans fredagsfika..... :)
+ 1
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.