Jag har gett upp hoppet om att det ska bli bättre väder, så jag har fortsatt med att justera marknivån.
Kletigt värre! :(
 
  • DSCN1556.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vilken rolig tråd!
Jag deltar efter bästa förmåga!

Idag har vi fått levererat en massa gipsskivor till det totalt utrivna köket.
I måndags kladdade jag med våtrumslim och Easy Cover i matrummet. Blev helt ok!
 
Har äntligen fått upp de nya grindarna, och känner mej nöjd bara lite justeringar sedan klart.
Under förra veckan så kom jag på (igen) hur tråkigt det är att måla snickrier.
 
  • IMG_0365.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MTech
  • Laddar…
Mikael_L
Vackra grindar.
Gratulerar.
 
Vi putsade alla fönster för första gången sen vi flyttade in. Många fönster blir det... och väldigt skitiga blir de tydligen av att vistas i en byggarbetsplats i ett halvår...:rolleyes:
 
Mikael_L skrev:
Vackra grindar.
Gratulerar.
Tackar!
 
MB77 skrev:
Har äntligen fått upp de nya grindarna, och känner mej nöjd bara lite justeringar sedan klart.
Under förra veckan så kom jag på (igen) hur tråkigt det är att måla snickrier.
¨
Bra jobbat. Men kom inte å snacka om tråkigt innan du har målat resten av dina staketpinnar. DET är tråkigt och ungefär vad jag ägnat sommaren åt.....fyfan.


;)
 
MathiasS skrev:
¨
Bra jobbat. Men kom inte å snacka om tråkigt innan du har målat resten av dina staketpinnar. DET är tråkigt och ungefär vad jag ägnat sommaren åt.....fyfan.


;)
De kommer INTE att bli målade, kommer att bli nartuligt gråa d^_^b skulle vara ett evighets projekt, med tanke på att det bara är 1/4 som syns...

Jag lider med dej!
 
Det var precis vad jag sa till huschefen, det är ett evighetsjobb, men nog fasen skulle det ändå vara vitt....
 
Idag har jag marmorerat nederdelen på en kakelugn så sonen äntligen får flytta in! Hur många timmar jobb det har varit i hans rum törs jag inte tänka på. Och ändå behövde vi inte ta upp bjälklaget där...... Sen har jag stirrat på arbetet med våra knepiga marknivåer som jag hoppas blir klart till helgen :) Sen funderade jag lite på nästa målerijobb och blev alldeles trött!
 
Denna astråkiga eldragning fortsätts det med. Tur jag får gå och jobba och glatt överlämna detta till maken. Jag packar kartonger istället. :D
 
Mikael_L
Jag sitter fortfarande och väntar på att första lagret gummigucka på tvättstugegolvet ska torka så jag får dra på nästa lager. Det börjar bli kallt väder märker jag.
Nu med byggfläkten på så snabbar det på lite.

Jag vägrar gå lägga mig innan andra lagret är på. :O
 
Plåtnissen har bytt det läckande takfönstret mot plåt.
 
Jag har satt upp en folierad spånskiva i kökstaket. :)

Resten av kvällen gick till att åka och handla lite innan bilen åker ut på blocket.
 
Jag och sonen har börjat möblera hans nya rum! :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.