BorgP skrev:
Den här annonsen har kanske varit uppe, den har legat ute länge.

Trots det är det ett drömhus, om säljaren bara kunde kapa en nolla!

[länk]

Det är främst utsikten och den inre spiraltrappan som får hjärtat att dunka.
Det där är ju någon form av ecohus som byggdes av någon konstnär? för ett antal år sedan. Skulle vara självförsörjande på energi tror jag planen var. Var med både i tidningar och tv program :D. Men vad jag minns var det mest framtidsplaner på olika solceller och saker som skulle få ner förbrukningen. Som huset var byggt drog det rejält med energi på grund av konstruktionen och stora glasytor.
 
cem77 skrev:
Det där är ju någon form av ecohus som byggdes av någon konstnär? för ett antal år sedan. Skulle vara självförsörjande på energi tror jag planen var. Var med både i tidningar och tv program :D. Men vad jag minns var det mest framtidsplaner på olika solceller och saker som skulle få ner förbrukningen. Som huset var byggt drog det rejält med energi på grund av konstruktionen och stora glasytor.
Om jag minns rätt så är våra vänner psykologer ;) och så mkt el drog inte...
 
Vet ej om denna figurerat i tråden tidigare. Annonsen på Blocket försvann i morse men hade kvar en bild på skärmen.
Måste vara helt unik kåk.. på gott och ont. Hade jag inte redan köpt en kåk som satt sig i hjärtat så hade jag nog slagit till på denna. Får en massa tarvliga fantasier om att gräva vallgrav och hälla kokande tjära på folk som trampar inom hemfridszonen, kanonsalvor mot störiga grannar etc. d^_^b:wow:
Länk: http://d.pr/GJMj
 
Jäklar i min lilla låda! Det var ett häftigt objekt! Känns lite som en riddarborg i miniatyr...

tompaah7503 skrev:
Vet ej om denna figurerat i tråden tidigare. Annonsen på Blocket försvann i morse men hade kvar en bild på skärmen.
Måste vara helt unik kåk.. på gott och ont. Hade jag inte redan köpt en kåk som satt sig i hjärtat så hade jag nog slagit till på denna. Får en massa tarvliga fantasier om att gräva vallgrav och hälla kokande tjära på folk som trampar inom hemfridszonen, kanonsalvor mot störiga grannar etc. d^_^b:wow:
Länk: [länk]
 
tompaah7503 skrev:
Vet ej om denna figurerat i tråden tidigare. Annonsen på Blocket försvann i morse men hade kvar en bild på skärmen.
Måste vara helt unik kåk.. på gott och ont. Hade jag inte redan köpt en kåk som satt sig i hjärtat så hade jag nog slagit till på denna. Får en massa tarvliga fantasier om att gräva vallgrav och hälla kokande tjära på folk som trampar inom hemfridszonen, kanonsalvor mot störiga grannar etc. d^_^b:wow:
Länk: [länk]
Vill HA:wow:
 
Renovera sin egen borg, vilket ballt projekt! Jag hade köpt det direkt om jag hade bott i närheten.
 
MB77 skrev:
Vill HA:wow:
Glädjetjut a´la grabbarna i Heineken-reklamen:wow:
 
:wow: URK!! q(;^;)p

Inga kuddar i garaget eller pannrummet tyder på dålig stil. :rolleyes:
 
Mikael_L
Hehehe :D

Ja bostadsfotografer får nog se mycket ... ;)
 
Larsa skrev:
Pimp my villa.....

[länk]
Herre min påve! Är det detta som rekryteringsannonserna för mäklare menar när de skriver "vi söker dig som gillar utmaningar"? :x

Ser framför mig inredningsreportaget i DN Bostad.
"I en förort till Huddinge levde den världskända arabiska hiphopstjärnan anonymt i flera år.
-Han var som vem som helst, jag brukade låna hans högtryckstvätt ibland, ingen visste att han var stenrik och berömd, säger grannen Sven, 56 år" :wow:
 
Ganska roligt med guldmedaljong-tapeter i garaget :wow:
 
:wow: Nä, Rollsen tänker jag behålla. ;)
 
De flesta mekaniker jag snackar med brukar avråda från Rolls.. säkert lyxiga och bekväma som få men tydligen det absolut värsta bilmärket när det gäller servicen, ohyggligt krångliga och dåligt genomtänkta lösningar som går sönder alldeles för ofta och är groteskt svåra att byta. Nä pruta ner priset lite och skippa å(bä)ket :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.