J
Wow! Bra jobbat!
 
JäntanJeanette skrev:
Wow! Bra jobbat!
Tackar..men jag håller på med ett nytt nu...
 
Har fått OK av nuvarande ägare att lägga upp några bilder till, hittade inte dom jag sökte just nu men lägger upp ett smakprov.

Gott nytt år på er allihopa

spiskpa.jpg
 
Lägger upp lite fler bilder på köket som jag hittade.

DSC01318.jpg

DSC01317.jpg

DSC01315.jpg

DSC01320.jpg

DSC01316.jpg

DSC01319.jpg
 
Jättefint, ser gediget ut och dörren i hörnet leder antagligen till ett hederligt gammaldags skafferi?

Gillar också lyktstolpen på oväntad plats!

Kjell G
 
Kjell_G skrev:
Jättefint, ser gediget ut och dörren i hörnet leder antagligen till ett hederligt gammaldags skafferi?

Gillar också lyktstolpen på oväntad plats!

Kjell G
Tackar:)

Och det är helt riktigt, skafferiet går in 1m till pga källartrappan går ner bakom köket men inte ända fram så då blev det ca 2 m2 till som jag kunde använda.

Lyktstolpen gjorde i skolan som svets övning....
 
Jätte fina bilder! Så du har gjort lyktstolpen själv? Den var riktigt snygg, bra gjort! Precis som allt annat... :)
 
Tippen skrev:
Jätte fina bilder! Så du har gjort lyktstolpen själv? Den var riktigt snygg, bra gjort! Precis som allt annat... :)
Tackar

Jag har fått ok av nuvarande ägare att komma dit och ta lite mera kort att lägga upp här, är det någon som vill se mer bilder så att det är någon idé att göra det??
 
Självkart vill vi se mer bilder! Skulle tro att dem flesta vill det när det gäller dina projekt... :cool:
 
Samma här, skulle gärna se massor av bilder ;) Detta forum ger mycket inspiration.

Redigering: För övrigt är detta ett av de finaste hus jag sett på länge. Hoppas på att ditt nya hus till och med överträffar detta! :D
 
Klart vi vill se fler bilder!
 
Tippen skrev:
Självkart vill vi se mer bilder! Skulle tro att dem flesta vill det när det gäller dina projekt... :cool:
Jag ska se vad jag kan göra för att stilla begäret :D
Fick lite tid över och plötsligt så stod jag där som ägare av en veteran traktor av mod Massey Harris -46 och kommer att lägga upp en tråd om den också vid tillfälle....
 
niklasp85 skrev:
Samma här, skulle gärna se massor av bilder ;) Detta forum ger mycket inspiration.

Redigering: För övrigt är detta ett av de finaste hus jag sett på länge. Hoppas på att ditt nya hus till och med överträffar detta! :D
Kul att det ger inspiration. :)

Trevligt att du uppskattar första försöket....det jag håller på med nu kommer bli lite mer diskret på utsidan men kanske mer i ögonfallande på insidan....om det överträffar det första eller inte beror nog på vad man tycker om udda och egna lösningar :D
 
V8dc skrev:
Klart vi vill se fler bilder!
Det kommer.....:D
 
Riktigt läckert hus!! Imponerande arbete,tog det lång tid?

Dom här bygglovsreglerna får en att fundera i andra banor, som tur är har jag fått bygglov för en ersättningsbyggnad,annars hade det sett ut nått liknande.;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.