tsarraz skrev:
Fint hus men varför var ambulansen hos grannen är det jag undrar. till salu?
Citera så man vet vem du svarar

allt är till salu om man har pengar
gör som Zlatan ring på o bjud :)
ligger säkert på 15-20mille
 
jag kan tänka mig att bo i brygghuset
 
tsarraz skrev:
Fint hus men varför var ambulansen hos grannen är det jag undrar. till salu?
Vilken ambulans är till salu? Skojar bara. Ha en go' sommar!
 
rqu skrev:
Länken glömde jag visst till grannhuset...
[länk]
Tvi vale vad vedervärdigt! Hade jag bott i det mysiga och charmiga röda huset som syns på bilderna hade jag gråtit över de fula grannhusen. :(
 
Eller varit rik som ett troll för dom sålt marken till dom nya fina villorna. :)
 
Dalbotös skrev:
Tvi vale vad vedervärdigt! Hade jag bott i det mysiga och charmiga röda huset som syns på bilderna hade jag gråtit över de fula grannhusen. :(
Mmm, skönt att jag inte är ensam om att vara patriot.

Har du sett detta hus?
http://www.booli.se/bostad/villa/stackgronnan/slipvagen+36/382294/bilder

Gillar dessa stockar men detta är lite för stort för min lilla familj.

Ha en go' sommar!
 
K
carrod skrev:
Mmm, skönt att jag inte är ensam om att vara patriot.

Har du sett detta hus?
[länk]

Gillar dessa stockar men detta är lite för stort för min lilla familj.

Ha en go' sommar!
Det huset har legat ute riktigt länge nu...
 
carrod skrev:
Mmm, skönt att jag inte är ensam om att vara patriot.

Har du sett detta hus?
[länk]

Gillar dessa stockar men detta är lite för stort för min lilla familj.

Ha en go' sommar!

Förstår att det är svårt att sälja det huset, känns som ett café-stopp längs E4:an. Inget större fel på huset men helheten, omgivning, trädgård. Känns bara så trist, trots fina material och nära älven..
 
Redigerat:
HusByggarTomten skrev:
Förstår att det är svårt att sälja det huset, känns som ett café-stopp längs E4:an. Inget större fel på huset men helheten, omgivning, trädgård. Känns bara så trist, trots fina material och nära älven..
Den som bott där har drivit ett företag och därför måst ha så stort. Det är som du säger att det liknar en restaurang men tänk dig lite mindre och dessa MAFFIGA stockar!

Ha det gott i sommarvärmen!!!
 
Undrar varför det redan ska säljas. De har ju inte ens hunnit lista klart. Sticker ju ut massa plast och isolering från väggarna.
 
raveper skrev:
Undrar varför det redan ska säljas. De har ju inte ens hunnit lista klart. Sticker ju ut massa plast och isolering från väggarna.
Vilken av bilderna?
Gillar du dessa "stockhus"?
De firmor som är registrerade på ägaren verkar inte ha gått så bra. Kanske därför han säljer.
 
:(
carrod skrev:
Vilken av bilderna?
Gillar du dessa "stockhus"?
De firmor som är registrerade på ägaren verkar inte ha gått så bra. Kanske därför han säljer.
Det börjar med bilden vid entre´n
 
carrod skrev:
Ursäkta...
men har tittat och tittat är det detta hus vi talar om?
[länk]

Ha det gott.
Titta runt eller där taklisterna ska sitta samt runt hela entré dörren. Bland annat badrummet och ett av de mindre sovrummen.
 
carrod skrev:
Ursäkta...
men har tittat och tittat är det detta hus vi talar om?
[länk]

Ha det gott.
Om jag räknade rätt är det 129 biler :O. Om du orkar räkna så hittar du "icke-färdigt" på bild 45, 47 dörr, 69, 76, 79, 82, 89 tak-vägg, 107 tak och 108 dörr.

Men hur tänker man när man lägger upp 129 bilder? Flera var ju dessutom på samma objekt. Att ta ett foto och sedan sänka kameran en halvmeter och ta ett till... vad säger bild två som inte bild ett gör?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.